Hop til indhold

Recommended Posts

Angeles City er et yderst velkendte hotspot for købesex på Philippinerne. Grundlagt i forbindelse med en amerikansk militærbase, der dog forlængst er nedlagt. Har aldrig været der, men læser mig til at når man kommer der som enlig mand, så ved alle hvad man er der for.

Efter sigende, så hvis man bevæger sig rundt andre steder på øerne, vil pigerne prøve at indlede et "forhold". Men i Angeles City er det ligesom givet hvad der er tale om.

Desværre har regeringen lavet razziaer i det seneste år, så reglerne omkring "barfine" er vistnok lavet om - kaldes noget andet, eller what ever.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Laver lige en ny tråd, Rejsenetværk spurgte lidt til det i en tråd om Thailand/Pattaya.

 

Faldt over denne begynderguide til Angeles City, som ligger 80km fra Manila på Philipinerne.

http://www.stickmanbangkok.com/ReadersSubmissions2012/reader7267.htm

 

BB

 

Whorist.com er et andet godt site med masser af opdateret information om sex på Filippinerne (og i Thailand m.m.).

 

Jeg har selv været på Filippinerne en enkelt gang. Jeg var i Manila, Cebu, og Angeles City, ialt 14 dage. Jeg havde en rigtig fin tur og mødte masser af søde piger alle tre steder, omend de tre steder er meget forskellige. Angeles City er lidt Filipinernes svar på Pattaya, med den forskel at der ikke er nogen strand (kun hotelpools) og at der efter min fornemmelse så godt som ingen almindelige turister er, kun sex turister. Prisniveauet, både hvad angik piger, hoteller, og leveomkostninger, var meget som i Pattaya. I Manila var jeg kun et par dage, og der fandt jeg pigerne på en bar der hed LA Cafe (har tilsyneladende siden skiftet navn til Manila Bay Cafe). Det var sådan en musik/pool bar, med et klientel bestående af et godt mix af almindelige gæster og prostituerede. Ellers blev jeg i Manila hyppigt "antastet" af både piger og ladyboys i stormagasinerne, så det er nok også en mulighed at gribe fat i en af dem.

 

Rejsenetværk spurgte lidt ind til ladyboys (en lille nichefetish, som jeg også selv har). Jeg så en del ladyboys i Angeles City, men jeg havde dog ingen oplevelser med dem. Jeg synes generelt ikke de var så tiltrækkende som dem i Thailand. Har dog set en del gudesmukke filippinske ladyboys på diverse chatsites på nettet, så der må være muligheder derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Filippinerne er ikke et sted hvor folk tror man kan opføre sig og tro man kan kneppe alt og alle, da det er et katolsk land og jo der er sikkert en hel del kvinder og desværre unge piger men det er jo fattigdom som spiller ind. 

 

Men regeringen har lagt hårdt ud fordi landet finder sig ikke i at blive et land som Thailand kendt for sex turisme og hvilket jeg selv synes er helt fint.

 

I Angeles City kan man hygge sig men pas nu på det er stadig derovre de fleste mord bliver begået især turister eller udlændinge har fået mærket det efter nye love men også filipinske bander har fået nok af den ligegyldighed mange udlændinge viser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Angeles City er par gange. Det er ganske fantastisk. Hvis andre er interesseret så er der et par boards hvor man kan følge med engelsk.

http://www.piatnight.com/forums/

Og

http://www.philippines-addicts.com/forum/

Og på youtube kan man følge et snakkehoved fortælle om livet på Fillipinerne. Søg på LifeBeyondTheSeas

De seneste måneders problemer med raids fra myndigheder og en international organition kaldet IJM er stilnet noget af. Men lige nu er det regntid og derfor lavsæson. Men regnen kommer på samme tid hver dag og er til at leve med.

Go tur hvis nogen har lyst til en tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...