Hop til indhold

Recommended Posts

Nok ingenting nu jeg tænker mig om... der er bare nogen herinde der kommer med MEGET korte og mystiske svar :smile:

det lyder da underligt at man udtaler sig om noget man ikke ved 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har nu bestilt en tid ved hende. hun lyder rigtig rar. jeg prøver 30 min med hende. jeg skriver når jeg har været der.

Redigeret af Ole46

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt Ole !  rart med nogle nye medlemmer der kan berette noget :mad:    der er gået lidt meget spørgeklub i den herinde

på det sidste !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt Ole !  rart med nogle nye medlemmer der kan berette noget :mad:    der er gået lidt meget spørgeklub i den herinde

på det sidste !

for meget spørgeklub …???  

er det ikke lige netop det "efterlysninger-forum" er til for  ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej nej jeg var nød til at lave tiden om da der kom noget i vejen så jeg ikke kunne. Men jeg har en ny tid i morgen. Hun lød meget rar og forstående og fik uden problemer en ny tid. Så ind til nu vil jeg anbefale. Vh ole

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen. Så har jeg været hos Sasha. Jeg kan stærkt anbefale hende. Hun er som jeg havde regnet med, sød og rar. Jeg havde bestilt en time og kom detsvære før tid, men så fik jeg lige en omgang massage og hygge snak og så var jeg klar til anden runde.

Nu spørger jeg bare "holstebronx" hvad har du oplevet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så hendes annonce i mandags, og blev så tændt, at jeg bare måtte tage trykket selv.

Jeg synes generelt, at 1000 kr for en halv time burde inkludere alt, men det ansigt måtte jeg bare møde.

I dag mødte jeg hende, og jeg synes til fulde, hun levede op til mine ønsker.

Jeg ville gerne have haft lidt mere oral (bad dog ikke om det), men var imponeret over, at jeg nåede at komme langt indenfor den halve time, jeg havde bedt om. Hendes øjne er bare så dejlige at kigge i, synes jeg.

Jeg kunne mægtig godt tænke mig at prøve at fiste hende, men prisniveauet holder mig måske fra at besøge hende igen.

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det Oros hentyder til er nok at grunden til hun så vedholdende holder på at bruge gummi i alle huller, mere er for at beskytte DIG end hende selv   :eek:

Hun er ret kendt i området for dårlige ting!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er det fordi at hun vil beskytte sig selv?? Hvis jeg arbejde som hende ville jeg også have at alle skulle bruge kondom så jeg ikke fik kønssygdomme!! Ville i ikke det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og enlig syntes jeg det er helt okay at alle prostitueret forlanger kondom! Tænk hvis det var jer selv der til evig tid skulle leve med hiv, aids, smitsom leverbetegnelse osv.! Bare fordi nogen kun tænker på sig selv her i verden!

Jeg havde en rigtig god oplevelse! Jeg kommer igen og jeg er sikker på at hun ikke fejler noget. Det er da for jeres eget beste og hendes!! Se nu hvis hun ikke brugte kondom og en af jer sure mennesker kommer hen til hende og får den sygdom, som den sidste der havde været der havde givet hende! Der er jo ingen der vil have de sygdomme! Så tænk jer da om før i udtaler jer!!

Vh Ole

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske er det fordi at hun vil beskytte sig selv?? Hvis jeg arbejde som hende ville jeg også have at alle skulle bruge kondom så jeg ikke fik kønssygdomme!! Ville i ikke det?

Som jeg skrev, hun er kendt i området for at dele lidt af hvert ud og det over lang tid!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...