Hop til indhold
Guest flensborgeren

Yasemin

Recommended Posts

Guest flensborgeren

Jeg overvejer at besøge Yasemin, Slotsgade i Flensborg. http://www.fair-girls.de/Flensburg/1665 Så vidt jeg ved bor hun fast i Flensborg, og har arbejdet her i hvert fald 4-5 år. Jeg har læst nogle "gamle" anmeldelser. Er der nogen fra dette forum, der har været der for nylig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kigget på hende mange gange, men har aldrig taget mig sammen til at besøge hende, billederne har hun efterhånden haft et stykke tid, men hun har også været på fair girls al den tid jeg kan huske, hvilket jo burde betyde en hvis kvalitet, at hun kan holde gang i forretningen i så lang tid.

Jeg glæder mig til at høre om dine oplevelser hvis du besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende nogle gange, sidst i december.

Hun er en en dejlig slank moden dame, der snakker meget.

Jeg har aldrig besøgt hende hvor jeg ikke har været der kortere tid end aftalt.

Hun er sjov, lidt skør i hovedet.

God fornøjelse!

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt pigen flere gange, som i starten var vældig hyggelig at være sammen med, dog har hun skuffet meget på det sidste, ville hellere fortælle at jeg skulle passe på mig selv, som om jeg ikke ved det.

mvh ægte ven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Har besøgt hende 3 - 4 gange - senest i august. Hun kan være lidt svingende i humør, men jeg har nu kun haft gode oplevelser og altid været der i ca. halvanden time hver gang til 100 EUR. Hendes speciale er BJ (og det er uden kondom). Den diciplin har jeg ikke oplevet bedre andre steder. Tag hende som hun er og spil lidt med, så er du garanteret en alle tiders oplevelse. Hun har en utrolig flot krop - alderen til trods. Så kun god anbefaling herfra :cool:

 

Mvh.

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forgæves forsøgt at genbesøge hende, jeg var ret godt tilfreds med mit 1 besøg for et par år siden. Desværre svarede hun ikke på telefonopkald eller da jeg ringede på døren.  Hun er en rigtig flot MILF som jeg også gerne vil besøge igen, håber også på at nogen har friskere erfaringer med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Jeg har forgæves forsøgt at genbesøge hende, jeg var ret godt tilfreds med mit 1 besøg for et par år siden. Desværre svarede hun ikke på telefonopkald eller da jeg ringede på døren.  Hun er en rigtig flot MILF som jeg også gerne vil besøge igen, håber også på at nogen har friskere erfaringer med hende.

 

Har lige været i kontakt med hende igen, så "forretningen" er altså ikke lukket :cool:

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hun ser virkelig dejlig ud. Det tyder til at hun har været i Flensburg et stykke tid I hendes annonce på fair-girls står 38 år. Er der nogen der komme med et bud på hvorlangt det er fra sandheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den alder passer vidst meget godt. Jeg har besøgt hende en gang og blev en anelse skuffet over at hun var ældre end jeg havde forestillet mig. :( Hun har dog en kæmpe røv , hvilket er et plus i min bog, jeg aftalte anal med hende og det blev ved det :)

 

Jeg har prøvet latina piger som er væsentligt mere attraktive end Yasemin !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Min vurdering er, at hun er først i fyrrerne. Men Proxy, en kæmpe røv er der i hvert fald ikke tale om. Yasemin er omkring 155 cm og vel proportioneret. Tror ikke hun er til anal, men never mind, hvis du siger det, er det vel rigtigt :cool:

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min vurdering er, at hun er først i fyrrerne. Men Proxy, en kæmpe røv er der i hvert fald ikke tale om. Yasemin er omkring 155 cm og vel proportioneret. Tror ikke hun er til anal, men never mind, hvis du siger det, er det vel rigtigt :cool:

 

Hilsen

Huaa Laan

Jeg er enig i din vurdering af alderen HL.

Kæmperøven kan jeg nu heller ikke få øje på, hun er en flot slank kvinde.

Hun har ikke født børn med de deraf følgende spor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke at kunne finde hendes annonce på fair-girls i dag - så måske hun holder fri i denne uge?

Ærgerligt hvis det er tilfældet. Hun ville være en af favoritterne til at modtage mit besøg senere på ugen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Proxy

Du må ha været andetsteds.

Yasemin er dejlig slank, med en velformet smuk Body.

Alt på hende er ægte og hun er en meget naturlig pige/dame.

Besøgte hende første gang for 14 år siden i Margarethen Strasse i Flensborg.

Alderen på hende er 44 plus:) men gør ik noget.

Gir et fantastisk Blow, knalde hende er også godt, bare man gir hende nok.

Anal er hun slet ikke til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Tjon, Yasemin er holdt op med at annoncere på nettet. Hun har givet mig lov til at oplyse hendes telefonnummer her på EG. Hvilket jeg hermed gør - med fare for at udøve reklamevirksomhed ;-)

Hun kan kontaktes på +491739633732. Nyd denne smukke eksotiske kvinde, som giver det bedste BJ jeg har oplevet.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

=> Huaa Laan

 

Danke :-)

 

Den chance vil jeg nok ikke lade gå fra mig. Så må jeg forsøge mig med mit skoletysk til at lave aftalen og se om ikke andre sprog kommer i betragtning, hvis det lykkes mig at få en aftale med hende :-)

 

Huaa Laan - skal jeg hilse fra dig?:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Tjon, i dette her game, er diskretion en nødvendighed, så jeg synes du skal nøjes med at nyde denne specielle kvinde ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...