Hop til indhold
Master G

Købesex sammen med konen? Anbefalinger søges.

Recommended Posts

Halløj i skuret.

Jeg ville høre om der en nogen der kan anbefale en pige, at besøge sammen med fruen?

Alle generelle erfaringer som par har interesse. Synes ikke rigtig jeg kan søge mig frem til nogen indlæg om det.

Ydermere, er der nogen der ved hvordan det fungerer med priser, hvis man kommer som par. Koster en halv time så mere?

Glædespiger er selvfølgelig også velkomne til at byde ind.

På forhånd tak for Jeres input,

Master G

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Halløj i skuret.

Jeg ville høre om der en nogen der kan anbefale en pige, at besøge sammen med fruen?

Alle generelle erfaringer som par har interesse. Synes ikke rigtig jeg kan søge mig frem til nogen indlæg om det.

Ydermere, er der nogen der ved hvordan det fungerer med priser, hvis man kommer som par. Koster en halv time så mere?

Glædespiger er selvfølgelig også velkomne til at byde ind.

På forhånd tak for Jeres input,

Master G

Liv gør

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for Jeres input. Meget værdsat.

Mange gode bud.

Jeg må nok indse at udveksling af direkte erfaringer med at købe sex som par, bliver lidt op ad bakke. Det er måske nok også lidt en sjældenhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som nævnt af borende X, så kan jeg anbefale Susanne (Legelyst) - det har vi prøvet, med delvis succes. Susanne var rigtig go, indlevende og visende. Min kone var nok lidt for spændt men vi er siden kommet videre.

Susanne kan kun anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som nævnt af borende X, så kan jeg anbefale Susanne (Legelyst) - det har vi prøvet, med delvis succes. Susanne var rigtig go, indlevende og visende. Min kone var nok lidt for spændt men vi er siden kommet videre.

Susanne kan kun anbefales.

Tak Rejsende. Good stuff.

Måske lidt i den modne ende, men indlevelsen vil være vigtig, så...  :-)

Redigeret af Master G

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Tak Rejsende. Good stuff.

Måske lidt i den modne ende, men indlevelsen vil være vigtig, så...  :smile:

Kan kun give Susanne thumbs up, hun er ganske vist moden, men slank og delikat og hviler rigtigt meget i sig selv.

Hun forstod at give min 'date' og jeg en super oplevelse, hvor bi begge 2 følte os i centrum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror måske du er nødt til at sige lidt mere om hvad du ønsker/hvad din kone er til.

Har prøvet Susanne for nogle år siden, da hun tilbød lidt mere hardcore slavepige end hun gør nu. Det var en succes.

Størst succes som par har vi haft med at besøge Trans Ellen. Det var fucking vildt. Men det er jo ikke super mainstream og kræver jo at din pige har lyster i den retning ;-)

Bedste minde nogensinde at lade Ellen kneppe min kone med den der kæmpe sorte pik, mens jeg havde min pik i konens mund, og Ellens tunge mellem balderne. Nice.

Hun er ret forstående og lydhør ... selvom hun godt kan lade begejstringen løbe lidt af med hende når først man er i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende med både slavepige og Trans, men det nok ikke på programmet lige nu.

Her og nu er det nok mere noget med at finde en lækker og fræk yngre pige at "nyde" sammen.

Så kravene er altså bare: 20 år - med 10 års erfaring. :smile: Ligesom når et firma søger nye medarbejdere. :smile:

Redigeret af Master G

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Spændende med både slavepige og Trans, men det nok ikke på programmet lige nu.

Her og nu er det nok mere noget med at finde en lækker og fræk yngre pige at "nyde" sammen.

Så kravene er altså bare: 20 år - med 10 års erfaring. :smile: Ligesom når et firma søger nye medarbejdere. :smile:

Har du spurgt Liv, hvis kontakt data du finder her på siden under medlemmer?

Hun yder ikke blot assistance til kvinder (sammen med deres mand) men nyder det rent faktisk. Det er vist noget med bedre respons på udført arbejde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du spurgt Liv, hvis kontakt data du finder her på siden under medlemmer?

Hun yder ikke blot assistance til kvinder (sammen med deres mand) men nyder det rent faktisk. Det er vist noget med bedre respons på udført arbejde :)

Jeg har skrevet lidt med Liv. Dejlig kvinde. :wub:

Og ja, kunne helt klart være en oplagt mulighed.

Redigeret af Master G

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...