Hop til indhold
torbenb

janni 21år i Aarhus

Recommended Posts

besøgte i dag Janni

http://www.voksenlisten.dk/janni21

aftalen kom hurtig på plads. kørte til nogle boligblokke i det nordlige Aarhus tæt på Randersvej.

ind i en lille lejlighed, diskret og relativ pæn. nok fremlejet til formål.

pigen er den på billederne, jeg vil sige at hun ser in real life betydelig bedre ud, smuk men mere typen naboens datter. smukke øjne og smil.

hun er nok i virkeligheden 21, virker ærlig og reel. har accent fra de østdanske egne.

nogle tatoveringer men ikke for mange for min smag.

lidt buttet men på den gode måde, dejlige hofter, missen er barberet.

vi blev enige om 1/2 time med økologisk fransk til 1200.

jeg kan godt være lidt nervøs hun var enorm flink og kærlig. er god til dybe kys.

hun begyndte med at slikke mig, det var hun rigtig god til. jeg skiftede til at slikkede hende for ikke at komme for hurtig.

hun nød det ganske tydeligt og stønnede, roste det senere.

spurgte flere gange om det var godt (hun er nok ikke så rutineret, passer mig fint)

så sætte hun sig ovenpå mig og red mig. har sjældent oplevet så meget indlevelse, det var knaldgodt.

måtte bremse mig flere gange for ikke at komme. så skift til missionæren hvor jeg ikke kunne holde mig mere.

dejlig oplevelse.

hvis man kan lide unge kvinder er det her et fund.

pigen 8/10

stedet 710

sex 9/10

gentagelsesfare : ja, hun er nok kun på arbejde i sommerferietid.

har tidligere oplevet flere unge "studiner" der kun var der i sommerferietid og blev aldrig skuffet.

god jagt til jer ønsker TorbenB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en god anmeldelse.

 

Hun ser rigtig dejlig ud - perfekt krop efter min smag :D Og et klart plus at hun ikke virker så rutineret. Jeg mener dog at have set hende et par gange tidligere for en kort bemærkning i et par annoncer. Men det kan godt have været i ferieperioderne.

Redigeret af GFE_fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak torbenb for den fine anmeldelser. Har flere gang overvejet at besøg hende, og søgte her i forummet, men kunne ikke finde noget om hende.

GFE_fan har ret. Hun har annonceret før, tror jeg både i Århus og i Ålborg (hvis jeg ikke husker forkert).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for et år siden ca. Hun er en af de bedre i branchen fordi hun har en smule genert og alligevel giver sig fuldt ud. Mener endda at hun er til græsk ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...