Hop til indhold
ungersvend

godt sted amager

Recommended Posts

Jeg er i den situation at jeg skal til kbh med familien de næste par uger. Hvis det lykkes at skaffe lidt "alenetid" under mit besøg vil det sansynligvis kun være 1 til 1½ times tid, og min aktionsradius vil derfor være begrænset, hvorfor jeg nu stiller spørgsmålet: på amager, er der en klinik (pga. forstyrrelser fra familien kan jeg ikke være sikker på at kunne til en på forhånd aftalt tid, så jeg skal kunne komme ind fra gaden når chancen byder sig), der er noget værd? 

/ungersvend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Ungersvend

Det vil jeg mene at du kan de allerfleste steder.

Jeg har dog endnu ikke været nogen af stederne på Amager.

Men i KBH stort set alle steder er det muligt at komme til lige fra gaden :)

I bil vil det typisk tage 5-15 minutter at komme fra Kbh til Amager. Naturligvis afhængi af afstanden fra A til B :P  

God vind og jagt

Hilsen

Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er i den situation at jeg skal til kbh med familien de næste par uger. Hvis det lykkes at skaffe lidt "alenetid" under mit besøg vil det sansynligvis kun være 1 til 1½ times tid, og min aktionsradius vil derfor være begrænset, hvorfor jeg nu stiller spørgsmålet: på amager, er der en klinik (pga. forstyrrelser fra familien kan jeg ikke være sikker på at kunne til en på forhånd aftalt tid, så jeg skal kunne komme ind fra gaden når chancen byder sig), der er noget værd? 

/ungersvend

Klik på link herunder, der kan du da finde hvilke steder der er Amager.

Du skriver ikke noget om hvilke ydelser du ønsker?

God massage/HJ kan må få hos Royal i Holmbladsgade

-OD

Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal i hvert fald undgå Bambi (http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=19063)!

I min verden er hun lækker om end BMI'et er i den høje ende, men brysterne er fantastiske ........ er det bare så trist, at tøsen ikke vil noget som helst og nærmest bliver fornærmet over, at MiniMe ikke holder standerhejsning bare fordi hun smider kludende.

Trist, det kunne være så godt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for svarene. jeg er dog kommet til at stille spørgsmålet i det forkerte forum da det er alm. sex jeg er ude efter og ikke thaimassage. undskyld ulejligheden.

/ungersvend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...