Hop til indhold
Lurifax

Elise kolding

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=3929

 

jeg har besøgt elise i dag, men det blev dog ikke til hvad jeg håbede på.

hun er en meget flot kvinde med en rigtig lækker krop - petit og med nogle dejlig store bryster (hjulpet lidt på vej)

jeg blir budt indenfor med et kram og et kys på kinden.

bestilte en time, for kan godt ta lidt tid at komme igang.

vi lå og hyggede og hun gjorde klar til at ride. det var rigtig dejligt og jeg tog hende bagfra. den lille skulle lige ha en pause, for den hang lidt med hovedet.

jeg slikkede hende og hun gik igang med at få liv i den lille igen. den blev aldrig rigtig stiv igen, hvilket var meget frustrerende...

hun spurgte om jeg ikke ville gå en tur og få lidt luft og så komme tilbage. det var sgu service tænkte jeg

 

hun sagde at jeg skulle ta en halv time i det fri og så vende tilbage.

da jeg ringede efter de 30 min, fik jeg en besked hvor der stod: hej jeg kan ikke lige få det til at passe, her er fyldt i huset undskyld.. knus

 

synes det virker som en underlig måde at afslutte et besøg på!

 

følte mig sgu lidt snydt, da jeg havde været der i ca 40 min og havde betalt for 1 time. . synes også det var irriterende, at hun skulle svare på 2-3 beskeder + telefonen ringede imens vi lå der. det stemmer ikke helt overens med det hun skriver i sin annonce. hun skriver også i sin annonce, at der er superfransk i særklasse. men hun ville ha gummi på de 2 gange hun suttede

 

at jeg ikke kunne komme, kan skyldes flere ting og har ikke noget med hende at gøre

 

det kan være at jeg har været uheldig og at kemien ikke har været der... men efter sådan en oplevelse, er det ikke hende jeg vælger en anden gang

 

Lurifax

Del dette indlæg


Link til indlæg

SMS og telefon? sku' det være kæresteoplevelse, eller det er måske det hun reklamerer med som: Avancerede lege,  og superfransk man ikke får er en uskik, der kan få selv den bedste  til kun at flage på halv stang. Derfor køber jeg altid en halv time, så er der ikke så stor chance for at pigen bliver ukoncentreret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...