Hop til indhold

Recommended Posts

Så vil jeg også bidrage med et indlæg.

Besøgte Forsømt forstadsfrue i Søborg og bestilte en halv time til 800.

Mia ligger stor vægt på diskretion, hvilket gjorde det lidt besværligt, men det er fair, da jeg også sætter stor pris på diskretion.

Lejligheden er flot ren, med et dejligt badeværelse.

Mia er en flot dask pige i slut 30erne, vil jeg tro, og har en dejlig naturlig krop og et par halvstore bryster af den ægte vare. Hun er sød og smilende, så det blev til en rigtig god omgang sex med GFE, så jeg glad og smilende derfra, da det var det der tændte mig den dag.

Jeg har ikke noget link, da jeg aldrig har set hende annocere på nettet, men fandt hendes annonce i EB

God fornøjelse, hvis du er til en naturlig og voksen dansk kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for en interessant anmeldelse af en pige, der er lidt uden for de sædvanelige koncepter.

Kan du fortælle, hvilke former hun tilbyder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du det passer at hun er en forsømt forstadsfrue? Det vil jo være lidt pinligt hvis hendes mand pludselig kommer hjem.

Jeg kan se at hendes annonce ikke er med i dag. Hvornår så du hendes annonce?

Redigeret af Altid-dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne måske forstille sig efter annonce har været på igen, at den bliver ændret til Forsømt øm Forstadsfrue.  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det jeg bestilte var en halv time med Fransk og Dansk, jeg ved ikke om hun tilbyder andet end blide former.

Hun havde annonce i EB i tirsdags, så måske næste tirsdag!!!!!! Det er bare at søge lykken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...