Hop til indhold
Tanki_dk

Vivian HOT sexy is back in town 9147 4546

Recommended Posts

Wooow ... jeg så billeder på EG og tænkte at besøge denne skønhed, men var lidt skeptisk over billeder.... men men hun er fryd for øjne .. sexy og fast krop og hun giver sig 100%...

kan varmt anbefeles ;) go Onsdag :)))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wooow ... jeg så billeder på EG og tænkte at besøge denne skønhed, men var lidt skeptisk over billeder.... men men hun er fryd for øjne .. sexy og fast krop og hun giver sig 100%...

Kan du ikke uddybe lidt mere? Det her er kun en anbefaling ikke nogen anmeldelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Du har tilsyneladende et rigtigt godt øje til pigerne på lige præcis denne adresse, fremgår det af dine 5 beskeder/anmeldelser/kommentarer.

Du skulle vel ikke ligge inde med andre guldkorn, gerne suppleret med links - næste gang skulle du måske vente til annoncen er kommet på.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg

Link til indlæg

De kan rende og hoppe kan de

Jeg forsøgte at kigge forbi i eftermiddags. Jeg var blevet nysgerrig og tiltrukket af billederne.

Havde bestilt en tid til et fast tidspunkt - troede jeg - pigen havde åbenbart bare sagt "yes" i telefonen uden at fatte en meter. Adressen havde hun dog lært udenad, så den kunne hun sige i telefonen. Jeg mødte så op på adressen lidt før den aftalte tid.

Opgangen lå inden i en gård, hvor der sad masser af mennesker og gloede - pisse indiskret. Jeg forsøgte at ringe til hende for at få hende til at åbne døren til opgangen - hun havde jo ikke formået at fortælle ud for hvilket navn jeg skulle ringe på dørklokken. Hun var simpelthen så ringe til engelsk eller så småt begavet, at hun ikke forstod et eneste af mine forsøg på at forklare hende at hun skulle åbne døren - prøvede mindst 7 gange i langsom gengivelse : Ooooopeeeen theeee doooooooor - I aaaaam heeeeerrreee. Det lykkedes simpelthen aldrig selvom jeg prøvede i flere minutter at forklare det over telefonen, og hun kunne ikke forklare hvad der var i vejen eller fatte at der var en låst port i opgangen.

Jeg må have været godt til grin for alle dem som sad i gården, der må have skraldgrinet så snart jeg kom ude af syne. Totalt ydmygende.

Jeg forlod stedet igen med et så fast stenansigt som jeg kunne, mens jeg kogte af raseri.

20 minutter senere får jeg søreme en sms, der spørger om jeg stadig står og venter på at komme op. .... Nej din kraftidiot - du har lige brændt mig af og udsat mig for spot og spe - jeg kommer aldrig tilbage.

Tog over til Mansiongirls bagefter og besøgte Jasmin - det fungerer bare hos dem, og hun var alle pengene værd:

http://mansiongirls.dk/pige.php?id=177

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...