Hop til indhold
golf 2

Ægte amøtør sort ung pige i Herning

Recommended Posts

 Jeg skulle op og se på en anden bil i Herning. Så faldt jeg over denne annonce:

 

https://annoncelight.dk/annonce/136341/ung-dk-mulat-studine-i-herning-20512609

 

Jeg fik aftalt en tid her i dag kl 11, jeg fik kun info på en vej i Lind, men ikk noget hus nummer  :eek:  så fik jeg ringet op og blev guide hen til hende. (man skal pakker på en stor villavej ved en bil,  og gå igennem baghaven om til en udstue hvor indgangen er) det blev lidt rode med nogle opringinger til hende... ..inde jeg kom ind i huset.

Hun har ikk selv lavet annoncen, men arbejder for en mand, hun er ca 162 høj vægt på 51 kg , 23 år og pære dansk ( hun kom til Danmark som 4 åre) og en meget flot sort ung pige krop med flot  B-skål bryster.

jeg fik super fransk, tog hende både forfra og bag fra, og kom i munden på hende  :-P

Hun fortalte at kun kom fra København og gjorde det kun pga. af penge nød, 

Hun var på ingen måde kold men sød, venlig, og imødekomme, og amatøragtig som jeg kan lig det.

 Hun er desvære der kun i dag.

 

Hvis man er til ægte amatør sort ungpige så er hun et godt valg :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, hun fortalte at det ikk var hende selv der havde lavet annoncen.

 

men det oplever man tit at man lige skriver yngre, højrer, for at sælge varen bedre,

men hun kunne godt gå for en 18-20 år i udsende... hun har en lidt udsædvanlig frisure..

 

Men  glat og stram det var hun da  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har pænt ansigt og flot og stram krop. Hun sagde hun har selv fundet den billede til annoncen som lignede hende mest, men det er ikke hende selv.

Hun fik en meget kraftige orgasme da jeg slikkede hende. Hun er også meget aktive i sex delen og kan godt lide høj tempo. Jeg skulle bede hende flere gange at sætte farten lidt ned.

Hun prøvede også at tage den til roden og gaggede også lidt. Desværre tungekysser hun ikke, kun tantekys.

Kan godt anbefales hvis man er til unge petit amatør pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastiske pige. Hun holder sig utroligt godt, så tro bare på 20 år.  :-P Jeg kender hendes rigtige alder, så hun kan da kun blive glad og beæret for jeres gæt. Men hver nu sød ved hende, og pas på den lille pige. Hun er bare så sød og dejlig, så i skal være god ved hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er god og sød nok, bare det nu ikke er en eller and dum pimp der tager alle hendes surt tjente penge.

I øvrigt hende der er omtalt her... af en fjols der kalder sig 21 cm.

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Tak for de søde ord Gaffer :-)

 

Hvis nu er neger mærk, så er det ikke den samme pige vi taler om, men så må to piger ha bruge samme foto på annoncelight.dk

Hende jeg var sammen var pollet neger. Så ved ikke om vi taler om to forskellige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...