Hop til indhold

Utilnærmelig (Alia, SexyClub)

Featured Replies

Skrevet

Som mange af jer allerede ved er Alia en rigtig ungpigegodte, med et yndigt rundt ansigt, naturlige bryster, og en yderst velformet solbrun krop.

Men sexen var på det jævne. Der var ikke meget kæresteoplevelse over det - hvad de ellers reklamerer med på hjemmesiden. Hun lukkede øjnene hele vejen igennem, og blev dermed lidt utilnærmelig. Jeg kunne ikke rigtigt komme ind på livet af hende. Jeg plejer ellers at kysse pigerne, hvis jeg kan få lov til det, men denne gang havde jeg ikke lyst til det. Hun virkede fraværende.

Ganske vist stønnede hun højlydt, og hun gjorde det godt. Men det kunne ligesom ikke passe at hun var i ekstase fra første sekund, og derfor virkede det kunstigt. Det gjorde det ikke meget bedre.

Her bagefter kan jeg godt se at jeg burde have gjort noget for at varme hende op. Jeg kunne have kysset hende, og set hvordan hun reagerede på det. Næste gang kan jeg også slikke hende. Jeg føler ikke at mulighederne er udtømte endnu. Det må være muligt at få mere ud af denne dejlige tøs. Hun var jo ikke afvisende på nogen måde, bare indadvendt.

Efter sexen var hun sød at tale med, men hun tog ikke selv initiativ til at sige noget.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.