Guest Nimbush Skrevet 13. Juli, 2014 Og hvornår er den frække Sille på i næste uge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sille Århus n 28 Skrevet 13. Juli, 2014 Nok tirsdag, onsdag og fredag men ikke sikkert endnu :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 13. Juli, 2014 Nok tirsdag, onsdag og fredag men ikke sikkert endnu :) Kunne du ikke annoncere med dine åbningstider under:Annoncering for piger, klinikker og bureauer her på Eroguide. Det ville være meget fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sille Århus n 28 Skrevet 13. Juli, 2014 Jamen ved ikke hvornår jeg et at træffe:/ så det lidt svært :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 13. Juli, 2014 (edited) Jamen ved ikke hvornår jeg et at træffe:/ så det lidt svært ...ja, hvis du ikke selv ved det, så er det temmeligt svært at annoncere.. Redigeret 13. Juli, 2014 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 13. Juli, 2014 Nu er det jo heldigt at alle vi mænd ikke tænder på det samme ! Jeg har ikke besøgt Sille endnu men besøgte Lea nogle gange da hun var på og syntes det var en helt vild go oplevelse. Så alle jer der ikke har det godt med at sille har bind for øjene og beholder kjolen på kan jo heldigvis finde noget andet , der er jo masser at vælge imellem. Og så syntes jeg man skal vise lidt mere respekt for de piger der ikke lige har en fast " vagtplan " men er på når DE har lyst, og her kan man jo også vælge noget andet men fast vagtplan og på masser af dage i træk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 13. Juli, 2014 Nu er det jo heldigt at alle vi mænd ikke tænder på det samme ! Jeg har ikke besøgt Sille endnu men besøgte Lea nogle gange da hun var på og syntes det var en helt vild go oplevelse. Så alle jer der ikke har det godt med at sille har bind for øjene og beholder kjolen på kan jo heldigvis finde noget andet , der er jo masser at vælge imellem. Og så syntes jeg man skal vise lidt mere respekt for de piger der ikke lige har en fast " vagtplan " men er på når DE har lyst, og her kan man jo også vælge noget andet men fast vagtplan og på masser af dage i træk ...anerledes koncept ja, men foretrækker helt klart at kunne have øjenkontakt med pigen, men sådan er vi jo forskellige heldigvis for det...angående vagtplan, og manglende respekt skal du længere ud på landet med, hvis man ikke kan publicere når man træffes under Annoncering for piger, klinikker og bureauer her på Eroguide, så ser det det temmelig tyndt ud .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 13. Juli, 2014 Nu er det jo heldigt at alle vi mænd ikke tænder på det samme ! Jeg har ikke besøgt Sille endnu men besøgte Lea nogle gange da hun var på og syntes det var en helt vild go oplevelse. Så alle jer der ikke har det godt med at sille har bind for øjene og beholder kjolen på kan jo heldigvis finde noget andet , der er jo masser at vælge imellem. Og så syntes jeg man skal vise lidt mere respekt for de piger der ikke lige har en fast " vagtplan " men er på når DE har lyst, og her kan man jo også vælge noget andet men fast vagtplan og på masser af dage i træk Hvem efterlyser en vagtplan? Hvis Sille har lysten tirsdag kl. 10.30 - skriver hun det under Annoncering for piger, klinikker og bureauer her på Eroguide på dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sille Århus n 28 Skrevet 14. Juli, 2014 Det jeg siger er bare at jeg ikke ved flere dage i forvejen hvornår jeg er på sååå derfor kan jeg ikke lave en vagtplan som sådan Er ikke en maskine - sååå gør det når jeg har lysten og tiden til det :) smiler Men self kan jeg sagtens skrive hver inde når jeg er på men blir bare på dagen :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 14. Juli, 2014 Så hvad for dage er du så på denne uge? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sille Århus n 28 Skrevet 14. Juli, 2014 er måske på i morgen hvis jeg får tid til det og måske onsdag :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sille Århus n 28 Skrevet 18. Juli, 2014 Idag fra kl 12 til 17 er jeg at træffe kæmpe Sommer kram sille :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 22. Juli, 2014 Hvornår er du på igen? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sille Århus n 28 Skrevet 22. Juli, 2014 I dag men ikke ret længere endnu.. Og kun bj i dag Ellers i næste uge :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 22. Juli, 2014 Og slet ikke resten af ugen? fint med bj. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sille Århus n 28 Skrevet 22. Juli, 2014 Måske torsdag fredag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg