Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Grækeren

Jamen ved ikke hvornår jeg et at træffe:/ så det lidt svært :)

...ja, hvis du ikke selv ved det, så er det temmeligt svært at annoncere.. :geek:

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det jo heldigt at alle vi mænd ikke tænder på det samme ! Jeg har ikke besøgt Sille endnu men besøgte Lea nogle gange da hun var på

og syntes det var en helt vild go oplevelse. Så alle jer der ikke har det godt med at sille har bind for øjene og beholder kjolen på kan jo heldigvis

finde noget andet , der er jo masser at vælge imellem.

Og så syntes jeg man skal vise lidt mere respekt for de piger der ikke lige har en fast " vagtplan " men er på når DE har lyst, og her kan man jo også

vælge noget andet men fast vagtplan og på masser af dage i træk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Nu er det jo heldigt at alle vi mænd ikke tænder på det samme ! Jeg har ikke besøgt Sille endnu men besøgte Lea nogle gange da hun var på

og syntes det var en helt vild go oplevelse. Så alle jer der ikke har det godt med at sille har bind for øjene og beholder kjolen på kan jo heldigvis

Og så syntes jeg man skal vise lidt mere respekt for de piger der ikke lige har en fast " vagtplan " men er på når DE har lyst, og her kan man jo også

...anerledes koncept ja, men foretrækker helt klart at kunne have øjenkontakt med pigen, men sådan er vi jo forskellige

heldigvis for det...angående vagtplan, og manglende respekt skal du længere ud på landet med, hvis man ikke kan

publicere når man træffes under Annoncering for piger, klinikker og bureauer  her på Eroguide, så ser det det

temmelig tyndt ud .. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem efterlyser en vagtplan? Hvis Sille har lysten tirsdag kl. 10.30 - skriver hun det under Annoncering for piger, klinikker og bureauer  her på Eroguide på dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det jeg siger er bare at jeg ikke ved flere dage i forvejen hvornår jeg er på :) sååå derfor kan jeg ikke lave en vagtplan som sådan :)

Er ikke en maskine - sååå gør det når jeg har lysten og tiden til det :) :) smiler

Men self kan jeg sagtens skrive hver inde når jeg er på :) men blir bare på dagen :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...