Hop til indhold
Memfis

FKK alt er åbent

Recommended Posts

Kære Brødre

 

Jeg sidder aftenen inden mit næste FKK togt. Der er penge på bogen, benzin på bilen, fri i kalenderen og sommerfugle i maven. Jeg er klar til at drage sydpå og jeg har det seneste stykke tid planlagt min lille 3-4 dags tur. Nu hvor jeg skal afsted er jeg stadig i tvivl. Jeg vakler lidt mellem Acapulco og World som begge har fået gode ord med fra andre brødre med erfaring. Jeg tror der bliver pænt spænding på til fodbold fredag men torsdag bliver MIN dag. Hvor skal jeg sætte GPS´en.

 

Hvis du skulle afsted i morgen og planlage lang torsdag på en cool FKK hvor ville du så lande? Det bliver 27-30 grader torsdag og fredag i tyskland!

 

Giv et bud

 

Mvh

Memfis

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hvis du tager selv afsted vil jeg klart foretrække World! Her er Approach med pigerne, så du keder dig aldrig. På Acapulco er der no approach (pigerne henvender sig ikke) hvilket medfører, når du sætter dig hen til en pige, så er det for at gå i rummet med hende. (hvilket man ikke gør hele tiden) ACAPULCO er klart blandt mine 3 favoritklubber men det kræver altså en Wingman ellers kan man komme til at kede sig og det er jo ikke meningen ;-)

 

JA World er også blandt mine 3 favorit klubber…. lidt slidt, men super hyggeligt og fantastisk drømmesex. World er ikke en Turistklub ligesom f.eks Oase, så pigerne er vandt til at skulle levere noget for ellers overlever de ganske enkelt ikke. World er faktisk det eneste sted jeg har oplevet piger se ned på andre piger der ikke holder tiden/leverer servicen. Oplevede jeg da jeg havde en pige med i bio og der kom et andet par der sluttede før os. Hun rystede på hovedet og sagde sådan gør man ikke! det er ikke i orden det der!

 

Håber det er en hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg

World er faktisk det eneste sted jeg har oplevet piger se ned på andre piger der ikke holder tiden/leverer servicen. Oplevede jeg da jeg havde en pige med i bio og der kom et andet par der sluttede før os. Hun rystede på hovedet og sagde sådan gør man ikke! det er ikke i orden det der!

 

Det er jo ligesom i andre brancher, at hvis de et sted f.eks har en dårlig mekaniker eller det rygtes ude i byen at de fifler med tiden, tager ågerpriser på reservedele mv. - ja, så kører folk bare andre steder hen - så det, der vha. plat giver en hurtig merindtjening, vil i den sidste ende koste på omsætningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

World helt klart.

 

Der er et stort udeområde med pool og udendørs bar, ikke mindst set i lyset af det bliver varmt. Mød op lige over middag og nyd solen og pigerne udendørs og slut af med disco night. De har et rimeligt fedt anlæg og kan godt fine ud af, at pille noget ordenligt musik. Gå efter de piger som ikke har travlt med at hive gæsterne i ærmet og dump tilfældigt ned ved siden af dem og kom i snak.

 

Der er masser af hoteller i Gissen, men sørg for at have booket på nettet først. Ellers er det dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis økonomi ikke betyder så meget, så tag World. Hvis det ikke må blive for dyrt, så er Acapulco bedre til at holde et budget.

 

Men hvis det bliver 30 grader ville jeg selv helt klart vælge World - de har Pool.  Oase har også pool, så det kan være en plan B.

 

 

Hvis du også vil se andet end FKK er der her to tips til nogen gode rejseapps til smartphone:

http://mapswith.me/en/home

Download kort på forhånd over bestemte områder, som også kan fungere offline (når man har slået dataroaming fra)

 

http://guidewithme.com/

Download på forhånd en rejseguide med info om seværdigheder, transport osv. osv - kan også fungere helt offline.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er vild med både World, Oase og Aca,

Så hvorfor nøjes med en klub når du kan besøge alle 3 klubber, det ville jeg gøre hvis jeg var dig :D

 

På sidste tur i sidste mdr. blev det til ACA, Oase, World, GT, LR og ACA igen :D Det gav en super helhedsoplevelse :D

 

 

PS.

Hvis du kører til Globe i weekenden, ses vi der :D

http://www.club-globe.ch/

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis økonomi ikke betyder så meget, så tag World. Hvis det ikke må blive for dyrt, så er Acapulco bedre til at holde et budget.

 

Men hvis det bliver 30 grader ville jeg selv helt klart vælge World - de har Pool.  Oase har også pool, så det kan være en plan B.

 

 

Hvis du også vil se andet end FKK er der her to tips til nogen gode rejseapps til smartphone:

http://mapswith.me/en/home

Download kort på forhånd over bestemte områder, som også kan fungere offline (når man har slået dataroaming fra)

 

http://guidewithme.com/

Download på forhånd en rejseguide med info om seværdigheder, transport osv. osv - kan også fungere helt offline.

 

Undskyld jeg lige hijacker tråden for et kort øjeblik, håber det går :) Frej. Bruger du gratis versionerne eller købe versionen? :) 

God tur Memfis. Gid det var mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg lige hijacker tråden for et kort øjeblik, håber det går :) Frej. Bruger du gratis versionerne eller købe versionen? :) 

God tur Memfis. Gid det var mig ;)

 

Foreløbig er jeg bare på de gratis versioner.

Men ellers kan man vel nok overleve at betale de 30-40 kr. de koster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor ligger disse klubber henne? Kan man lokke et landenavn/bynavn ud? :) FKK er vist Berlin...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ligger disse klubber henne? Kan man lokke et landenavn/bynavn ud? :) FKK er vist Berlin...

 

De findes over det meste af Tyskland men mest NRW/Ruhr og omkring Frankfurt.

 

Men du kan bare søge i forum under Tyskland eller google den by du vil til plus FKK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ligger disse klubber henne? Kan man lokke et landenavn/bynavn ud? :) FKK er vist Berlin...

 

Holland, Tyskland, Østrig og Schweiz har dem, der er faktisk også en i Prag.

 

Alle tyske byer med respekt for sig selv har klubber, det er nemmere at guide dig hvis du siger hvor du skal hen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange tak for info.

 

Jeg sidder her og kan ikke bestemme mig. Skal jeg besøge et tysk FKK sted og bruge pengene på at være der i 6 dage, eller skal jeg rejese til Pattaya, Thailand og få de lækre og hede oplevelser der?

 

Thai piger ser nu ikke så lækre ud, selvom jeg godt kan li asiatiske kvinder. De youtube billeder jeg ser af GO GO pigerne i Pattaya siger mig ikke så meget :(

 

De ser mere nuttede ud end sexede...de europæiske kvinder ser nu mere lækre ud med flotte former og frække blikke... hvad ville I vælge?

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

De ser mere nuttede ud end sexede...de europæiske kvinder ser nu mere lækre ud med flotte former og frække blikke... hvad ville I vælge?

 

Det skal du gøre op med dig selv, jeg kan nu lide begge dele, men det er jo forskellige boldgade.

"Gamet" er meget alderledes.

 

Og helt klar FKK er dyrere, du kan hurtige bruge 25k på 6 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for info.

 

Jeg sidder her og kan ikke bestemme mig. Skal jeg besøge et tysk FKK sted og bruge pengene på at være der i 6 dage, eller skal jeg rejese til Pattaya, Thailand og få de lækre og hede oplevelser der?

 

Thai piger ser nu ikke så lækre ud, selvom jeg godt kan li asiatiske kvinder. De youtube billeder jeg ser af GO GO pigerne i Pattaya siger mig ikke så meget :(

 

De ser mere nuttede ud end sexede...de europæiske kvinder ser nu mere lækre ud med flotte former og frække blikke... hvad ville I vælge?

 

Thailand i 14 dage, hvor du kan få pigerne med på overnatning uden at det koster alverden - senere skal du nok få lejlighed til at komme til Tyskland  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...