Hop til indhold

Hvem kender en Ung PIGE????

Featured Replies

Skrevet

Hej alle!

Skal lige en tur til  KBH, hvor jeg tit kommer efter piger på gaden i nærheden af fisketorvet, men det er ikke så godt som det  engang har været. Derfor vil jeg prøve private steder men VIL MEGET GERNE VIDE OM I KENDER ET STED MED UNGE PIGER OMKR. DE 18,  ELLER PIGER DER SER UNG UD. Jeg ved godt at de fleste kan lide unge piger :D men det er ikke lige så ment at finde. Har set annoncen med LEA men  lidt dyrt ( https://annoncelight.dk/annonce/136205/lea-ung-og-smuk-21-aarig-studine-i-koebenhavn ). Jeg glæder mig til at høre fra jer gutter!

MVH

Skrevet

Hej alle!

Skal lige en tur til KBH, hvor jeg tit kommer efter piger på gaden i nærheden af fisketorvet, men det er ikke så godt som det engang har været. Derfor vil jeg prøve private steder men VIL MEGET GERNE VIDE OM I KENDER ET STED MED UNGE PIGER OMKR. DE 18, ELLER PIGER DER SER UNG UD. Jeg ved godt at de fleste kan lide unge piger :D men det er ikke lige så ment at finde. Har set annoncen med LEA men lidt dyrt ( https://annoncelight.dk/annonce/136205/lea-ung-og-smuk-21-aarig-studine-i-koebenhavn ). Jeg glæder mig til at høre fra jer gutter!

MVH

Ja studinebaben er et godt bud, men du skal vide at hun er en eftertragtet kvinde, jeg har en smule svært med at komme i kontakt med hende, men det kan da være at du kan få hul igennem ;)

En hel nye anmeldelse fra F.Underwood :D :D

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Held og lykke hvis nu valget falder på hende ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.