Hop til indhold
Guest Claesen

kedsomhed

Recommended Posts

Guest Claesen

Hva dælen gør i når i keder jer ?

Jeg har gjort hele hytten ren og rydelig sat en vask over, sat opvaskeren igang, luftet hunden, betalt min gæld og handlet ind,,

Hva katten skal man så finde på ? Det blir kedeligt at se tv og desuden ender det sgu bare med at jeg falder i søvn :-) alle mine ynglings bøger er læst 14.000 gange så dem kan jeg uden af og de bøger der ikke er favorit bøger gider jeg ikke læse igen ( yep ved jeg er vanskelig ) men måske der var en herinde der kunne komme med en idé til noget at lave ?

Må hellere lige tilføje at rengøring, oprydning osv af andres huse og lejligheder ikke er en go idé :-D jeg gider ikk muge hos andre end mig selv ;-)

Men ellers kom med nogle bud

Venligst Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg

KED DIG

det er skide sundt at kede sig... det er sådan man finder inspiration til de store ting :)

når jeg keder mig så bliver jeg altid så glad når jeg opdager at jeg keder mig og skynder mig at blive ved med det... og vupti - pludselig står der en storebæltsbro (ej mindre kan gøre det) men du ved hvad jeg mener

så ked dig.... det er sundt for både sjæl og legeme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva dælen gør i når i keder jer ?

Jeg har gjort hele hytten ren

 

SÅ må du sandelig også have kedet dig :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Aner det ikke.

Jeg keder mig aldrig-det er altså rigtigt.

Jeg er tit i situationer der keder mig, men så begynder jeg at dagdrømme, lægge planer, udvikle på igangværende ideer.

Er jeg i en kedsommelig situation, hvor kan gå væk, går jeg en tur og kigger på omgivelserne, Ser hvad der gror i skovbunden, eller iagttager de mennesker der passerer forbi mit cafe bord. Er vejret godt tager jeg på vandet.

Men især evnen til at dagdrømme/lægge planer har reddet mig fra meget :)

Min sidste redningsplanke er at jeg kan sove hvor som helst, nårsomhelst og allerhelst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

SÅ må du sandelig også have kedet dig :) :)

Rengøring er til gengæld en perfekt overspringshandling. Så meget husker jeg fra min studietid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

SÅ må du sandelig også have kedet dig :) :)

Det har du helt ret i :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

KED DIG

det er skide sundt at kede sig... det er sådan man finder inspiration til de store ting :)

når jeg keder mig så bliver jeg altid så glad når jeg opdager at jeg keder mig og skynder mig at blive ved med det... og vupti - pludselig står der en storebæltsbro (ej mindre kan gøre det) men du ved hvad jeg mener

så ked dig.... det er sundt for både sjæl og legeme

Jeg vidste bare du var i entreprenør branchen ;-)

Jamen du har nok ret i at det sundt at kede sig men for pokker hvor er det dog kedeligt ;-) men jeg vil da prøve kan jo være jeg opfinder en måde at tiltrække kvinder på no matter what :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Aner det ikke.

Jeg keder mig aldrig-det er altså rigtigt.

Jeg er tit i situationer der keder mig, men så begynder jeg at dagdrømme, lægge planer, udvikle på igangværende ideer.

Er jeg i en kedsommelig situation, hvor kan gå væk, går jeg en tur og kigger på omgivelserne, Ser hvad der gror i skovbunden, eller iagttager de mennesker der passerer forbi mit cafe bord. Er vejret godt tager jeg på vandet.

Men især evnen til at dagdrømme/lægge planer har reddet mig fra meget :)

Min sidste redningsplanke er at jeg kan sove hvor som helst, nårsomhelst og allerhelst.

Det tror jeg er en sjælden evne at have altid at kunne finde på noget eller også bare drømme sig væk måske man skulle prøve det men øh det skal nok være der hjemme så drømmen ikke tager magten fra en, tænker at det ville være uheldigt hvis det blev for livagtigt og man ikke kan styre det :-o ser for min indre skærm at jeg i netto pludselig vågner ved at hende den bette lyshårede kasse pige stikker mig en på skrinet og netop der går det op for mig at jeg halvvejs i drømme har smidt hende op på båndet rykket bukserne af hende og dannet en kø på 200 meter :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du keder dig! Og du HAR betalt din gæld!?

Så er du kommet til det helt rigtige forum.

Jeg er sikker på at der er nogle søde piger herinde, som meget gerne vil hjælpe dig :D

 

/Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det tror jeg er en sjælden evne at have altid at kunne finde på noget eller også bare drømme sig væk måske man skulle prøve det men øh det skal nok være der hjemme så drømmen ikke tager magten fra en, tænker at det ville være uheldigt hvis det blev for livagtigt og man ikke kan styre det :-o ser for min indre skærm at jeg i netto pludselig vågner ved at hende den bette lyshårede kasse pige stikker mig en på skrinet og netop der går det op for mig at jeg halvvejs i drømme har smidt hende op på båndet rykket bukserne af hende og dannet en kø på 200 meter :-D

Det billede kan jeg også nemt danne.

Du er iøvrigt godt på vej, idet jeg noterede mig at hun først langer dig en håndmad, da hun ligger på båndet, uden trusser og du har været igang længe nok, til at danne 200m kø. Blivs du bare ved ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Du keder dig! Og du HAR betalt din gæld!?

Så er du kommet til det helt rigtige forum.

Jeg er sikker på at der er nogle søde piger herinde, som meget gerne vil hjælpe dig :D

/Brutus

Jamen måske du har ret :-D men øhh der ikk nogen af de søde piger der har henvendt sig endnu, måske man skal lave en form for kontakt annonce ? Lidt ala

Ung næsten pæn, gældsfri nordjyde søger sjovt bekendtskab snarest nærmere data og kontakt info kan fåes på pm mærk beskeden ung uskyldig gældsramt pige :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...