Hop til indhold
Jasmin

Æblemos, æblemost, æblekage ect....

Recommended Posts

normalt hader jeg faktisk at lave det fordi jeg hader at skrælle alle de skide æbler... 

 

men er der nogen der tror jeg glæder mig i år :)

http://www.youtube.com/watch?v=S1hTKfkJtzM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er tydeligvis ikke noget du ikke kan bruge en boremaskine til! Må ønske mig en. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der går ikke længe før vi mænd bliver erstattet fuldstændigt af elektriske boremaskiner ;)

ahh - der vil jeg nok sige - så længe vi kun har en boremaskine - så er der håb endnu

men hvis vi først får en borehammer... så er i på den :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ahh - der vil jeg nok sige - så længe vi kun har en boremaskine - så er der håb endnu

men hvis vi først får en borehammer... så er i på den :)

Vi er først på den....når i får en borehammer der er villig til at betale for det  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

ahh - der vil jeg nok sige - så længe vi kun har en boremaskine - så er der håb endnu

men hvis vi først får en borehammer... så er i på den :)

Prøv at se på KINK.COM. Afdelingen for Fuckmachines ;) Erotik ændret til ren sex, og sex ændret til mekanik - yakkkkkkk.

Iøvrigt har jeg engang, i et øjebliks vild inspiration, anbragt en rystepudser uden på cowboybukserne på min kæreste, ja lige der. Det tog ca 10 sekunder, så kunne de bukser vrides med flot udkomme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

252235.jpg@p0x0-q85-M400x400-FrameNumber

 

Sådan en fætter er alletiders, specielt når brændeovnen kører  :grin: Så laver man hurtigt tørrede æbleringe til de kolde vinteraftner . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare hæng dem over brændeovnen  :lol: GO' FORNØJELSE - Bruger den hver vinter . . . . Og duften af æbler 

 

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sæføli en æbleskrællemaskine.

 

hahaha - den fylder for meget :) så hellere skruemaskinen, et 16mm fladbor og en æbleskræller :)  det er nemmere at pakke væk og helt sikkert også nemmere at rengøre bagefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt ala. Når folk efterspørger et ekstra stort batteri til deres smartphone, så må der også snart være efter efterspørgsel på ekstra stort batteri til boremaskinen :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...