Hop til indhold
Nysgerrig.mand

Anbefalinger kata Beach, phi phi, krabi og Patong

Recommended Posts

wauw hvis du tog til Sahara ville du så også skrive hjem og spørge hvor du kunne finde det bedste sand ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk, at massage stederne forandrer sig efter de piger som er ansat .... hvor nogle tør "risikere" mere end andre.

Anbefaling: når pigerne råber "MASSAAAAAGE" - så sætter du dig ned og smalltalker/flirter hyggeligt med dem (men kun hvis de ser dejlige ud - hehe)
Ex. kan du også sige, at du først gerne vil nyde en kop kaffe i deres selskab .... og er interesseret i hvilken type massage de tilbyder bla bla.

Spørg endelig også ind til hvem der helt konkret skal massere dig - eller udpeg selv.
Her skulle du meget gerne få et indtryk af, om der er "noget i luften".

Er de iklædt pæn thai uniform ... vil jeg ikke tro, at chancen for mere end massage er ret stor (HJ gives dog altid i stor stil)

 

Meget ofte sidder de kønneste og trækker kunder til - og når man så kommer ind i butikken har stafetten (læs: dig) skiftet massøse.

Jeg er blevet meget opmærksom på dette lille stunt.

Jeg har desværre ikke koordinaterne på de steder - hvor jeg har fået den fulde pakke - men tror som sagt også at det i høj grad handler om hvilken pige og hvorledes hun opfatter dig.

 

Redigeret af MadDogAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nu i patong og rigtig god oliemassage 1 time koster 250 bat. Fik HJ og lidt spansk og tunge på spidsen for 350 ekstra, helt ok pris, hun var fræk og viste også den glatte dejlige mis og fortalte at 1 times massage + sex ville koste 1500 for 1 time + lidt ekstra tid. Det er jo low seson. Smiler. :-) hun var vildt lækker, mellem store bryster og god krop, nærmere følger i morgen.....

Redigeret af Nysgerrig.mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...