Hop til indhold
BigBrother

Prisen for sex

Recommended Posts

Prisen for at være 100% sikker på at få sex varierer ikke meget.

 

Scenarie I

Du booker en sød glædespige til 4-5 timers samvær
 

Varighed = 4-5 timer

Sandsynlighed for sex = 100%

Total pris =  ca. 4.000 kr.

 

Scenarie II

Overrask konen med at booke en tid til hende fredag eftermiddag i den lokale pedicure biks. Du henter hende når hun er færdig, og bagefter går I en tur i det lokale shopping center. Hvis hun falder over en bluse, et par sko eller en parfume, så køber du det selvfølgelig.

Begefter har du bestilt bord på en god romantisk restuarant med vin, stearinlys og hygge. Du opfører dig som en gentleman og sikrer at hun er i fokus og bliver forkælet.

Bagefter tager i hjem

Varighed = 4 - 5 timer

Sansynlighed for sex = 100%

Total pris =  ca. 4.000 kr.

 

 

Scenarie III

Du sender en SMS til din sugarbaby, og inviterer hende på middag. Du har bestilt bord på en god restaurant og booked en værelse på hotellet. 
En god middag, vin og hygge. Bagefter er det hjem på hotellet.

Varighed = 6-8 timer

Sandsynlighed for sex = 100%

Total pris =  ca. 4.000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil nu lige kommentere nr 2.har prøvet dette og det er ikke lig med sex at spendere tid og penge på fruen.tror de fleste der er gift vil gi mig ret i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du betaler den pris til en sugarbaby har du fundet en der er for dyr i drift

 

men ok - hvis man ligefrem er uvenner med sine penge er det da en udmærket måde at blive af med dem på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, inkl hotel og middag for 2, bliver der ikke meget over 500 bobs til pigen. Men hvis du mener det er for meget at give.. vil du være min SugarBaby? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, inkl hotel og middag for 2, bliver der ikke meget over 500 bobs til pigen. Men hvis du mener det er for meget at give.. vil du være min SugarBaby? :)

 

ok - hvis du vælger et hotel der koster så mange penge og giver en 3 retters først - så nej... 

 

for 1 - jeg vil hellere have pengene du har brugt på hotellet og gøre det et meget billigere sted, og 2 - jeg er helst fri for maden, for jeg hader sex på en fuld mave - jeg bliver mega sløv af det og hvem pokker har lyst til at tage 13 ture i det flyvende tæppe efter 3 retter med vin til ??? 

 

så det må du gerne droppe og bare give mig pengene for middagen i stedet

 

hvis du siger ja til det - så er jeg frisk på de 6-7 timer for 5000 4 gange om måneden (det er jo normalt at mødes med sin sugarbaby 3-4 gange pr måned)  - hvis du tror du er mand nok til det *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...