HappyHippo 4624 Skrevet 30. Juni, 2014 http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=20945 det er som om der mangler noget ? men er der nogen der kender til stedet / pigen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 30. Juni, 2014 Seriously? Er det en efterlysning? Der er NADA info der kan søges på andet end et link. Brug dog overskriften til at levere noget information. Nu har du lige lukket beskeden op fordi fordi der er kommet svar og er blevet lige så irriteret over mit svar som mange andre bliver det over intetsigende efterlysninger - der ikke kan søges på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 30. Juni, 2014 Harran sagde den 30 Jun 2014 - 5:24 PM: Seriously? Er det en efterlysning? Der er NADA info der kan søges på andet end et link. Brug dog overskriften til at levere noget information. Nu har du lige lukket beskeden op fordi fordi der er kommet svar og er blevet lige så irriteret over mit svar som mange andre bliver det over intetsigende efterlysninger - der ikke kan søges på. kig på nummeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 208 Skrevet 2. Juli, 2014 ? Jeg tror der menes at telefonnumret KUN er på 7 cifre og normalt er der 8 cifre i et dansk telefonnummer. Det er nok det der menes med om nogen er "kommet igennem" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 2. Juli, 2014 Jensen sagde den 02 Jul 2014 - 10:19 AM: Jeg tror der menes at telefonnumret KUN er på 7 cifre og normalt er der 8 cifre i et dansk telefonnummer. Det er nok det der menes med om nogen er "kommet igennem" Tak Jensen og undskyld den store forvirring Harran :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg