Hop til indhold

Isabella på Hotel i Vejle Centrum

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Besøgte denne skønhed i vejle lørdag formiddag -> http://side6.dk/resultatside/?q=lovelyisabella

Det er selvfølgelig ikke hende, men meget tæt på. En skønhed fra Columbia bosat i Spanien. Super fantastiske store lækre bløde lige som de skal være bryster. Lavede aftale på SMS og fik adressen på Hotellet, og kode til døren. Da jeg kom låste jeg mig selv ind på hotellet meget diskret i en port. Da jeg kom op til værelset og bankede på, var der ingen der åbnede. Skrev til pigen igen, og hun skrev blot brug den samme kode. Jeg låste mig ind, hvilket var vildt grænseoverskridende. Efter 3-4 minutter kom Isabella selv. Tror hun havde været ude og handel, for blev straks tilbudt en vand.

Hun var bare så frækt at se på. Helt perfekt krop, og jeg tog tøjet af imens jeg betale pigen. En halv time i himlen for 1000 kr.

Disse piger er tit en skuffelse, men isabella var en positiv overraskelse..

Skal jeg besøge hende igen… Nej sikkert ikke denne gang, men kommer hun igen en anden gang, så går hun under ”En sikker vinder”

Helot

Skrevet

Overvejer også at besøge hende, men taler hun godt engelsk, så man kan snakke med hende? Og kysser hun? Vil også gerne vide om hun giver superfransk

Skrevet

Hun snakker dårlig engelsk. Hun kysser, dejlige dybe kys. Fik ikke super fransk, men er på hendes menu.

Skrevet

Hej

Er hun der stadig? Okay! Hun er en lille pige omkring 160 vil jeg tro. Har et meget kønt ansigt. Hun er faktisk en rigtig smuk kvinde.

Helot

Skrevet

Hun er stadig i landet men i Århus nu.

Inspireret af anmeldelsen sku jeg også prøve en tur :)

var forbi i dag kl. 15.00, der var hun lige kommet fra Flensborg sagde hun.

Lidt lille hotelværelse kun med enkelt senge - de er altså bare sværere at lave de store øvelser på.

Flot krop, store lækre bryster, fake men dejlig bløde. Og så en rigtig samba røv!

Lidt halvkedeligt Blow, men alt andet var fint. Sød, smilende og indlevende pige.

Tror ikke det bliver til en gentagelse dog.

Gav 800 kr for en halv time uden superfransk.

Hvis man er til latinoer og sambarøve kan hun godt anbefales :)

Mvh. Jayjay

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.