Hop til indhold

Recommended Posts

Helt enig - der skal lægges et par kilo til. Men hun er sød, GFE-agtig, sprudlende, kælen, snakkesalig osv,. Alt i alt en vældig hyggelig og dejlig oplevelse.

/Doggie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt Dya eller Diana.

Hun er super sød og fræk og giver en rigtig god service.

Hun har dog taget +5 kilo på det sidste års tid, hvilket er årsagen til at jeg ikke besøger hende mere.

Men som sagt; rigtig sød og serviceminded pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der for nyligt. Hun er sød at snakke med (og hun siger ikke for lidt hvis hun først kommer i gang) og er meget kærlig.

Seksuelt kan hun godt være lidt aggressiv, synes jeg, men nok ikke værre end man kan få hende lidt ned i gear hvis man ikke er til det :-P

Bestemt en pige som er helt afklaret med det hun gør... og hvis hun ikke nyder det, så skjuler hun det sgu godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der for nyligt. Hun er sød at snakke med (og hun siger ikke for lidt hvis hun først kommer i gang) og er meget kærlig.

Seksuelt kan hun godt være lidt aggressiv, synes jeg, men nok ikke værre end man kan få hende lidt ned i gear hvis man ikke er til det :-P

Bestemt en pige som er helt afklaret med det hun gør... og hvis hun ikke nyder det, så skjuler hun det sgu godt.

Det lyder fint nok. Hun er på min snarlige to do list, også fordi hun er blevet anmeldt godt før i tiden. Virker som en pige der er afklaret og som nyder at dyrke sex for betaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Hun er klart anbefalelsesværdig.

Sød og let at tale med. God til engelsk. Lærer så småt dansk.

Som nævnt tidligere kan hun give "aggressiv" sex, men hun kan også være den sødeste og blide GF.

Især hendes BJ vil jeg anbefale. I min bog er hun den bedste til den disciplin jeg nogensinde har haft fornøjelsen af. Super indlevelse og massere af variation. Har altid fået et kraftigt bj... Som er det jeg kan li'. Jeg er ikke til engleblide bj man ikke kan mærke.

Men som hun sagde til mig første gang, er det bedst at direkte sige hvilken "stil" man er til. Jeg er sikker på hun også kan det engleblide, hvis man er til det. Tilbød hun også megafransk ville jeg være en dybt forgældet mand.

Ja hun har taget lidt på i forhold til for et år siden. Jeg syntes det er perfekt da barmen er blevet fyldigere og hofter er ikke bare knogler. Dermed ikke sagt at hun et buttet el.lign. Det er hun bestemt ikke. Det klæ'r hende godt.

En anden klar fordel er at hun bor fast i dk, og er dermed ikke væk igen efter man har fundet ud af at hun er flere besøg værd.

Jeg har mange andre gode ting at sige om hende, men jeg kan jo ikke blive ved. Min eneste anke er at jeg ikke længere har så let ved at besøge hende (afstand/min tid)

Mvh

Bondo

Mr. Brazilian ;-)

Redigeret af Bondo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...