Hop til indhold
Guest 666

cuckold Østjylland

Recommended Posts

Guest 666

Hvordan finder man et par der leger med cuckold tanken. Kunne godt se noget frækt i at en kæreste/mand blev tvunget til at sutte en stiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 666

Tak. Tænker dog at det ikke skal være med penge.

Hvor er de par der søger et stort krydderi i sex legen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er villig til at bruge energi på foretagendet, så kunne scor.dk være et godt bud.

 

Scor vrimler med fyre, som tror at et pikbillede og et tre-linjers brev er den naturlige indgang til sex .. og af samme grund vrimler scor også med skuffede fyre :)

Men er man villig til at bruge lidt krudt på at beskrive, hvad man er for en gut, hvad man søger og ikke mindst: Hvad man selv kan byde ind med, er det min erfaring, at der er masser af seriøse par, som søger en ditto seriøs fyr. Beklager hvis min linje om at bruge energi lyder formanende. Er blot tænkt som et godt råd. Jeg har selv haft adskillige spændende oplevelser ad den vej .. nogle med relativ kort mail-forspil og andre med måneders korrespondance og kemimøder.

 

Et andet bud kunne være svingerklubber. Her er nok mere spontanitet. Jeg har dog ikke så meget erfaring med, hvordan man får kontakt med de rette par på forhånd. Måske andre kan komme med råd her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 666

Tak for det seriøse svar

Hvis du er villig til at bruge energi på foretagendet, så kunne scor.dk være et godt bud.

Scor vrimler med fyre, som tror at et pikbillede og et tre-linjers brev er den naturlige indgang til sex .. og af samme grund vrimler scor også med skuffede fyre :)

Men er man villig til at bruge lidt krudt på at beskrive, hvad man er for en gut, hvad man søger og ikke mindst: Hvad man selv kan byde ind med, er det min erfaring, at der er masser af seriøse par, som søger en ditto seriøs fyr. Beklager hvis min linje om at bruge energi lyder formanende. Er blot tænkt som et godt råd. Jeg har selv haft adskillige spændende oplevelser ad den vej .. nogle med relativ kort mail-forspil og andre med måneders korrespondance og kemimøder.

Et andet bud kunne være svingerklubber. Her er nok mere spontanitet. Jeg har dog ikke så meget erfaring med, hvordan man får kontakt med de rette par på forhånd. Måske andre kan komme med råd her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...