Hop til indhold

eroguide - Ung smuk thaipige giver erotisk massage

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har besøgt hende her:

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=16812

.....som ved hvad der ligger bag menukortets: erotisk massage til 1000kr.?

......ved om hendes massage er værd at komme efter?

pft - Cal

Skrevet

Hun ser sørme ikke glad ud. Det ser lidt hmmmm ud

Skrevet

tag dog ind og undersøg sagen, såfremt du ikke kan finde en anmeldelse.

Skrevet

Det dækker over præcis det du tænker på :) -men det er efter min mening ikke pengene værd. Jeg har været der.

Pigen er såmænd sød nok, men hun har et eller andet produkt i ansigtet, som skal gøre hendes look hvidere end det reelt er.

Det ser frygteligt ud og er super upraktisk, når man skal give massage. Hendes ansigtshud kan ikke ånde pga. det dersens "whitening" -produkt hun bruger, så hun sveder bare hun ser på dig. Ikke just smukt at se på, selv om jeg normalt finder thaipiger yderst attraktive.

Desuden er hendes kommunikationsfærdigheder stort set ikke eksisterende - men det er jo op til den enkelte om de synes det er en fordel eller ej. Hun gør dog sit bedste uden at det rigtig lykkedes.

Massagen er meget la la og fokus er ret hurtigt rettet ind på 2. halvleg, hvor indlevelsen er til at overskue.

Pigen 4 / 10

Massagen 4 / 10

2. Halvleg 4 / 10

- Maestro

Skrevet

Tak for brugbar feedback......Maestro! 

Skrevet

Jeg mener hun tidligere har været på samme etablissement. Som Århuselsker skriver, så synes jeg osse hun ser noget sorgmodig ud.

Prøv evt. søgefunktionen herinde.

For god ordens skyld, så har jeg ikke besøgt hende.

For et par måneder var der på samme sted en anden pige (Darling?????). Hun så ej heller ud til at more sig.  

Men unge og kønne  -  det var/er de da begge.

Skrevet

Jeg mener hun tidligere har været på samme etablissement. Som Århuselsker skriver, så synes jeg osse hun ser noget sorgmodig ud.

Prøv evt. søgefunktionen herinde.

For god ordens skyld, så har jeg ikke besøgt hende.

For et par måneder var der på samme sted en anden pige (Darling?????). Hun så ej heller ud til at more sig.  

Men unge og kønne  -  det var/er de da begge.

Det ligner da Darling, igen

Skrevet

Hej Caletti .

hvis du gerne vil have den bedste massage med den kønneste pige skal du besøge JU fra kalasin thaimassage. 

hun udfører den mest professonelle massage jeg har fået herhjemme. desuden er hun rigtig sød og hun kan nok også lokkes til handjob.

hvis du er ude efter en pige der udfører hele pakken er hun dog nok ikke den rette. 

Skrevet

Hej Caletti .

hvis du gerne vil have den bedste massage med den kønneste pige skal du besøge JU fra kalasin thaimassage.

hun udfører den mest professonelle massage jeg har fået herhjemme. desuden er hun rigtig sød og hun kan nok også lokkes til handjob.

hvis du er ude efter en pige der udfører hele pakken er hun dog nok ikke den rette.

Hvad er Kalasins prisniveau for en håndtrold?

Skrevet

Hej Kent,

Tusind tak for uopfordret tip!

Er det Ju der er på billederne på deres hjemmeside: http://kalasin-thai-massage.dk/galleri.html 

calletti 

Skrevet

Calletti .

du får hende som på billederne , supersød og sensuel pige, der gir en rigtig professionel thai massage. hun har arbejdet på et af de store hoteller i Bangkok.

stadig ærgeligt at hun ik tilbyder hele pakken :???:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.