Hop til indhold
21 cm

Private amatør piger

Recommended Posts

Hej

 

Nogle der vil være behjælpelige med links til sider, hvor der findes søde og seriøse sider med private piger ?

Tidligere var annoncelight.dk et godt bud, men de seneste måneder, har der ikke været så mange.

 

På forhånd tak for hjælpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bor ikke så langt fra Aarhus, så det er super, hvis du kan sende mig et link til en der.

bonderosen anbefaler kun `en pige (Mia fra eb).

Enten er han/hun forelsket i Mia, eller selv er Mia, eller begge dele ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner a dig shan Khan,,,nej jeg er ik mia eller forelsket i mia..men jo besøgt mia mange gange og folk spørg på amatør piger gfe..og det ved jeg hun kan stå inde for,,slank og solbrun er hun..hun havde annonce på annoncelight i torsdags der er hendes nummer,,søg under mia eller mia. Fitnessbabe,,,folk spørg og jeg giver. 110 ærlig svar,,i vil blive overrasket når i har besøgt hende. Total. Amatør der tænder på det. Hun laver,,ved hun vil lave en annonce til nu på torsdag,,og hvor ved jeg det fra...jo besøger hende hver gang hun er på..for mig er hun en ener,,,smuk og pivfræk,,mvh,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Griner a dig shan Khan,,,nej jeg er ik mia eller forelsket i mia..men jo besøgt mia mange gange og folk spørg på amatør piger gfe..og det ved jeg hun kan stå inde for,,slank og solbrun er hun..hun havde annonce på annoncelight i torsdags der er hendes nummer,,søg under mia eller mia. Fitnessbabe,,,folk spørg og jeg giver. 110 ærlig svar,,i vil blive overrasket når i har besøgt hende. Total. Amatør der tænder på det. Hun laver,,ved hun vil lave en annonce til nu på torsdag,,og hvor ved jeg det fra...jo besøger hende hver gang hun er på..for mig er hun en ener,,,smuk og pivfræk,,mvh,,

Det var ikke ondt ment.

det var en tolkning af dine anbefalinger i forummet, som kun handler om Mia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...