Hop til indhold
nuser9

Maja Vordingborgpigerne/Eventyrpigerne

Recommended Posts

Hej

Nogen der været sammen med hende??

Er hun til GFE??

Hun findes også på Fyn.

under navnet Lærke

Skibhuspigerne

og Jylland

under navnet Lærke

Esbjergpigerne

Koldingpigerne

Århuspigerne

Redigeret af nuser9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var også på hjemmesiden for nogle klinikker i København, men desværre aldrig eller sjældent på vagtplanen. Ville også gerne have mødt hende.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende hos vordingborgpigerne var spild af penge for mit vedkommende, da vi ikke passede sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke besøgt denne pige og trækker min anmeldelse tilbage da jeg forvekslede hende med en anden pige som jeg besøgte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hamselv99

Billederne er sikkert af hende, men jeg blev nu alligevel skuffet.

Hun virkrede meget uengageret, og i det helt taget var der ikke meget at råbe hurra for.

Håber at andre får nogle bedre oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var også på hjemmesiden for nogle klinikker i København, men desværre aldrig eller sjældent på vagtplanen. Ville også gerne have mødt hende.

Førhen var jeg i københavn, og passede mine vagter. Jeg valgte at stoppe i købehavn, men de har været længe om at fjerne mine billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil nok være lidt skeptisk.

Hun ser afsindig lækker ud, men hun er nærmest et nyt sted hver dag.

Må vel blive træt??

Jeg har valgt at være flere forskellige steder, men er kun 1 dag hver 14. dag hvert sted. Så jeg arbejder slet ikke hver dag. og ikke mere end de fleste piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne er sikkert af hende, men jeg blev nu alligevel skuffet.

Hun virkrede meget uengageret, og i det helt taget var der ikke meget at råbe hurra for.

Håber at andre får nogle bedre oplevelser.

Det er desværre en meget udetaljeret beskrivelse af hvad der gik galt i dine øjne. Jeg kan kun sige, at jeg har flere gæster der kommer igen hos mig netop fordi de synes jeg er engageret. 

Der findes gæster som ikke siger et kvæk, ligger sig stift på ryggen og ikke deltager i legen selv, eller at der bare er dårlig kemi,. I disse tilfælde kan det dælme være svært at være engageret, for der skal 2 til tango. så jeg må gætte på det er noget i den stil der er sket. For jeg ved selv at jeg er engageret og nyder mine oplevelser på lagnet.

Men jeg synes folk selv skal komme og besøge mig og bedømme, for jeg ved at jeg er engageret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende hos vordingborgpigerne var spild af penge for mit vedkommende, da vi ikke passede sammen.

Vil du ikke være en skat og slette beskeden, nå nu du tog fejl af mig og en anden? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske kan Maja Lærke fortælle lidt om åbningstiderne i Odense? (klinik hjemmesiden oplyser det ikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske kan Maja Lærke fortælle lidt om åbningstiderne i Odense? (klinik hjemmesiden oplyser det ikke)

hej Dane

der sku gerne være åbent 10-22 alle dage, dog møder de fleste først ind 10.30 da togtiderne passer dårligt. men ellers så ring og hør den dag du ønsker at komme på besøg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej lærke, må jeg be om dit link? Kys & kram, tango anders :smile:

Det kommer an på hvor du kunne tænke dig at besøge mig. Så skal jeg nok sende et link :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...