nuser9 180 Skrevet 29. Juni, 2014 (edited) Hej Nogen der været sammen med hende?? Er hun til GFE?? Hun findes også på Fyn. under navnet Lærke Skibhuspigerne og Jylland under navnet Lærke Esbjergpigerne Koldingpigerne Århuspigerne Redigeret 29. Juni, 2014 af nuser9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 29. Juni, 2014 (edited) Hun var også på hjemmesiden for nogle klinikker i København, men desværre aldrig eller sjældent på vagtplanen. Ville også gerne have mødt hende. Redigeret 29. Juni, 2014 af Dane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 1. Juli, 2014 Jeg vil nok være lidt skeptisk. Hun ser afsindig lækker ud, men hun er nærmest et nyt sted hver dag. Må vel blive træt?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 3. Juli, 2014 Har besøgt hende hos vordingborgpigerne var spild af penge for mit vedkommende, da vi ikke passede sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hamselv99 Skrevet 6. Juli, 2014 Enig, hun er spild af tid og penge! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 7. Juli, 2014 Har ikke besøgt denne pige og trækker min anmeldelse tilbage da jeg forvekslede hende med en anden pige som jeg besøgte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 8. Juli, 2014 Enig, hun er spild af tid og penge! Hvad var problemet?? Hun ser meget lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hamselv99 Skrevet 15. Juli, 2014 Billederne er sikkert af hende, men jeg blev nu alligevel skuffet. Hun virkrede meget uengageret, og i det helt taget var der ikke meget at råbe hurra for. Håber at andre får nogle bedre oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 29. Juli, 2014 Hun var også på hjemmesiden for nogle klinikker i København, men desværre aldrig eller sjældent på vagtplanen. Ville også gerne have mødt hende. Førhen var jeg i københavn, og passede mine vagter. Jeg valgte at stoppe i købehavn, men de har været længe om at fjerne mine billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 29. Juli, 2014 Jeg vil nok være lidt skeptisk. Hun ser afsindig lækker ud, men hun er nærmest et nyt sted hver dag. Må vel blive træt?? Jeg har valgt at være flere forskellige steder, men er kun 1 dag hver 14. dag hvert sted. Så jeg arbejder slet ikke hver dag. og ikke mere end de fleste piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 29. Juli, 2014 Billederne er sikkert af hende, men jeg blev nu alligevel skuffet. Hun virkrede meget uengageret, og i det helt taget var der ikke meget at råbe hurra for. Håber at andre får nogle bedre oplevelser. Det er desværre en meget udetaljeret beskrivelse af hvad der gik galt i dine øjne. Jeg kan kun sige, at jeg har flere gæster der kommer igen hos mig netop fordi de synes jeg er engageret. Der findes gæster som ikke siger et kvæk, ligger sig stift på ryggen og ikke deltager i legen selv, eller at der bare er dårlig kemi,. I disse tilfælde kan det dælme være svært at være engageret, for der skal 2 til tango. så jeg må gætte på det er noget i den stil der er sket. For jeg ved selv at jeg er engageret og nyder mine oplevelser på lagnet. Men jeg synes folk selv skal komme og besøge mig og bedømme, for jeg ved at jeg er engageret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 29. Juli, 2014 Har besøgt hende hos vordingborgpigerne var spild af penge for mit vedkommende, da vi ikke passede sammen. Vil du ikke være en skat og slette beskeden, nå nu du tog fejl af mig og en anden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 29. Juli, 2014 Hej lærke, må jeg be om dit link? Kys & kram, tango anders :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 31. Juli, 2014 Måske kan Maja Lærke fortælle lidt om åbningstiderne i Odense? (klinik hjemmesiden oplyser det ikke) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 31. Juli, 2014 Måske kan Maja Lærke fortælle lidt om åbningstiderne i Odense? (klinik hjemmesiden oplyser det ikke) hej Dane der sku gerne være åbent 10-22 alle dage, dog møder de fleste først ind 10.30 da togtiderne passer dårligt. men ellers så ring og hør den dag du ønsker at komme på besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 31. Juli, 2014 Hej lærke, må jeg be om dit link? Kys & kram, tango anders Det kommer an på hvor du kunne tænke dig at besøge mig. Så skal jeg nok sende et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg