Hop til indhold

Fyn i denne uge

Featured Replies

Skrevet

Hej - jeg kommer til at køre over fyn i løbet af denne uge og tænkte at jeg ville høre ekspertpanelet ;) herinde om hvad der evt var værd at besøge.

Jeg leder efter god (super)fransk, lækre unge piger i tyverne eller evt en god massageoplevelse (på briks) - gerne med en svensk afslutning...

Nogle piger i det fynske der er anbefalelsesværdige?

/E

Skrevet

Angående massage med svensk afslutning så skulle dette sted være ganske udmærket her, - Total Relaxing, Østergade 68, 5000 Odense C. Du kan Google hendes hjemmeside og læse nærmere.

Der er også skrevet lidt her på Eroguiden om hende :-P

Superfransk, må du prøve at se hvad der står i EB. Eller køre 300 meter længere op af gaden (ind mod centrum) hvor Total Relaxing ligger, står ofte "gade piger" som regel udenlandske som du kan få et blow af i bilen. Du kan nogen gange være heldig at finde en Dansk pige også, men det er sjælent efterhånden.

God fornøjelse. :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.