Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Boys , i dag vil jeg have mig en rigtig god hyrdetime med fokus på kvalitet og GF experience..

 

Nogen på dagens lister i kan anbefale mig ?

Går efter en der er afslappet , imødekommende og lattermild .. Gerne under 30

 

Kom gerne med forslag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er søndag i Flensburg skiftedag, så du kan ikke altid regne med annoncerne, men jeg har da lige netop kigget Nicol ud:

 

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1070

 

Kan bare ikke stå for det smil og det lidt selvsikre smil - og så den figur  :-P

 

Se evt. de andre piger på adressen:

 

http://hot-girls-web.com/joomla_flensburg/index.php/frauen

 

og en anmeldelse her på Eroguide:

 

 

Men den Nicol, der omtales er blondine, så måske er det ikke den samme?

 

Ellers er det også givtigt med et besøg på:

 

http://en.the-pclub.de/page/service

 

Desværre åbner de først kl. 15 om søndagen  :cry:  men du kan vælge og vrage mellem ca. 10 mere eller mindre halvnøgne piger, fremfor at løbe fra dør til dør inde i Flensburg, nyde en tur i saunaen og evt. tage en ekstra tur med en ny pige. Oplevelsen kan nærmest beskrive som at komme ind i en slikbutik  :P

 

Nogle vil nok anbefale dig at køre helt til Hamburg istedetfor, men alternativet til Flensburg er for de fleste, nu engang de noget dyrere danske (og udenlandske) piger nord for grænsen.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret Jernsvinet :)

 

Nu jeg ikke helt ny i gamet, så kender godt forskellen , stederne osv.. Jeg er egentlig bare ude efter om nogen har gode erfaringer med nogle af de piger der er på job idag ?

 

Nicol fra Finkenstrasse, er det ikke hende der hele tiden har været at finde på stedet, blot med nye billeder og nyt look ?

Jeg har hørt blandet om hende, blandt andet at der er tale om overfladisk maskinsex der handler om at afsluttes hurtigst muligt ..

 

Jeg har tidligere haft en en rigtig god time med en af de mange spanske piger i FL, dejlig afslappet og god tid ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden vil jeg ikke købe mig en hel time på Finkenstrasse ! Det er deres indretning og værelserne slet ikke indbydende nok til synes jeg.. (halvskummelt og dunkel belysning)

Det er et okay sted til de gange hvor man søger et hurtigt knald, for pigerne er (med få undtagelser) ganske fine til tider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige at med dit oplæg skal du glemme Finkenstrasse. Prøv evt. en af Engelsburgpigerne i stedet for. Jeg mener Anna fik en god omtale for nylig. Prøv selv at søge. Ellers er Cora der også denne uge, men hun er muligvis over den aldersklasse du søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for input...

 

Olivia hos Engelsburg ser nu heller ikke værst ud da !! :)

 

Jeg tror jeg besøger Dejana , der ved jeg hvad jeg får .. Hun er altid så glad og legesyg ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...