Hop til indhold
kongen

Claudia i Vejle, et udmærket knald

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=sexymouse

 

 

Har efterhånden bøllebasket Claudia 5 – 6 gange, og gentagelses ricikoen er stadig stor. Cladia har slidt lagnerne både på Koldingvej og Havnegade og er aktuel i Vedelsgade 83.

 

Lad nu være at tro at superfransk er gratis som “pimpen” mere end antyder i annoncen, jeg har forsøgt mig, men Claudia er klar i mælet: superfransk er ekstra 200 kr. Og et blæs vil jeg nu have, det gør hun udmærket med små pauser, så det ikke udvikler sig til mega.
Sexen et tæt på GFE/maskinsex, ligesom hjemme. Nogen kys har jeg aldrig fået, det kan også være det samme, når jeg ikke ved hvem hun sidst har haft i munden. Jeg har flere gange fået lov at gøre mig færdig mellem hendes bryster.

 

Ingen tvilv om Claudia har et sødt, venligt og imødekommende væsen, og et brandhamrende godt udseende, samt et par store kasser som jeg er sikker på er en tilbygning.

 

Jeg synes Claudia er et godt eksempel på at østeuropæiske piger også kan levere en fin service. Karakter vil jeg ikke give, men min varmeste anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg prøvede Jessica den anden dag. Hun var til gengæld ikke noget at råbe hurra for. Temmelig overfladisk og meget fjern under det hele.  Måske jeg skulle sikre mig at det er Claudia der er der en anden gang.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Sådan er bordellivet i Vejle, pigernes kvalitet svinger utrolig meget. Der er kun få rigtige stjerner. Jeg har selv prøvet din oplevelse, både på Koldingvej og i Havnegade, med piger der skulle have valgt et andet job

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...