Hop til indhold
Martindrengen

Laura fra Sexyclub - endnu en ;)

Recommended Posts

Dette er vist min første anmeldelse på Eroguide - jeg har opgivet Venuslogen, hvor jeg ellers plejede at skrive anmeldelser.

Jeg var forbi Sexyclub i Søborg for at se Laura efter nogle gode anmeldeler herinde. (http://www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.html)

Det var mit første besøg hos Sexyclub, og hvis man ser bort fra prkeringsvanskelighederne, så er det et okay sted.

Laura havde åbenbart travlt den dag, for jeg måtte vente 20-25 minutter efter aftalt tid, på at hun var klar.

Laura var sød og smilende - lidt for påtaget frisk til at starte med, men det blev bedre og mere naturligt efter et stykke tid ;)

Hun har en fantastisk slank og lækker krop med et par små, men meget faste bryster. Hun er ikke smuk, men meget sød og charmerende. Hendes røv er den mindste pariserrøv, jeg har prøvet, ligesom hendes fisse - skulle det senere vise sig - er stram som en jomfrues :D. At hun har en let naturlig behåring på missen, er kun forfriskende i forhold til alle de glatbarberede, som man har set de sidste mange år.

Jeg bestilte 45 min. Det startede lidt kejtet, da hun kaldte mig Jørgen, da hun havde læst forkert på listen, og da jeg spurgte om jeg kunne tage en hurtig dusch, sagde hun, at det så ville gå fra min tid sammen med hende, da hun havde en aftale efterfølgende og allerede var forsinket. Fint nok, jeg havde været i bad et par timer forinden, men foretrækker altid at være HELT ren inden akten.

Da jeg havde ringet tidligere på dagen, havde jeg spurgt om Laura gav superfransk, hvilket telefondamen sagde, at hun gjorde. Men da vi gik i gang var det kun med gummi :( Jeg protesterede ikke overfor Laura, da det nok ikke var hendes skyld - men burde nok have nævnt det. Men jeg kom fra det; når man ligger med sådan en smuk og fræk mis i hovedet (69'er), så begynder man ikke at brokke sig :)

Selve akten var fræk og lækker - og pga hendes stramme fisse, kom jeg hurtigt i en skøn orgasme. Efterfølgende lå vi og småsludrede, og hun fortalte lidt om hendes liv udenfor klinikken. Da tiden var ved at være gået og der blev banket på døren, gjorde jeg mine til at rejse mig, hvorefter Laura satte sig ovenpå mig og holdt mig ned på sengen og sagde, at det ikke hastede. Vi lå og kyssede og nussede 5-10 minutters tid, hvorefter der igen blev banket på døren. Men nu var både hun og jeg ved at være tændte igen, så hun fik gelejdet kalorius indenfor i varmen igen, hvorefter hun red mig et par minutter til jeg kom igen (jeg har ellers normalt svært ved at komme 2 gange i træk på så kort tid). Da der blev banket 3. gang, havde vi lige nået at ligge og puste ud, hvorefter jeg insisterede på at stå op og tage tøj på.

Alt i alt en skøn oplevelse, som jeg helt sikkert skal prøve igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når der tales om superfransk ved en dansk kvinde, så er det inklusiv behandling af boller og skaft. Hvis det skal være uden kondom på under hele den orale fest, så hedder det ved en dansk kvinde megafransk. Hvis det er en udenlandsk kvinde, så er superfransk oftest uden kondom hele vejen. 

Irriterende opfindelse af de danske kvinder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse Martin, hun lyder som en der skal besøges.

Hurtigt spørgsmål, parkerings vanskeligheder ? Er det gade parkering eller ligger der en plads i nærheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne Laura, er det samme pige som huserer hos Cat house også som Laura, sidste år huserede som Paris hos Afroditres Piger (her har jeg mødt hende) og formentlig også er Naturlige Nanna hos Sexy Secret?

Nogen der kan bekræfte/afkræfte noget af det please?

Redigeret af Guapon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Denne Laura, er det samme pige som huserer hos Cat house også som Laura, sidste år huserede som Paris hos Afroditres Piger (her har jeg mødt hende) og formentlig også er Naturlige Nanna hos Sexy Secret?

Nogen der kan bekræfte/afkræfte noget af det please?

Det er den samme Laura som er hos Cathouse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Syntes mere den lange "indkørsel" med trapperne, er pænt dårligt, da man stort set er "udstillet" for hele området når man går "op af den røde løber" ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...