Hop til indhold
Rolias

Sandra Dee og Fie i Esbjerg

Recommended Posts

Der skulle ske noget andet og jeg havde derfor lavet en aftale med Sandra Dee - en mor/datter oplevelse!, datteren var Fie.
 
 

Da Sandra Dee holder til i Esbjerg, så jeg måtte lidt tidligt hjemmefra, og jeg forlod København omkring  kl. 7 for at være fremme til en aftale kl. 11.

 

Turen gik ok og jeg var fremme i godt tid, og kørte lidt rundt for at orientere mig lidt i området.
Sandras Place ligger i en rolig gade tæt på hospitalet, pænt indgangsparti, hvor man bare skal gå ind af døren.

I vindfanget er der et venterum samt en dør med ringeklokke til Sandra Place.

 
Jeg ringede på og kort efter blev døren åbnet af Fie. Fie er datteren - en flot høj ungpigesag, smuk med et fantastisk smil :-) kun iklædt en lille bh, lændeklæde og et par stiletter wau ..... ;-)
Jeg blev budt indenfor og vi gik direkte til bollerummet. Nu har jeg ikke den store erfaring med unge piger, men jeg havde svært ved at få øjene fra hende ;-)
Lidt efter kom Sandra ind, hun er en flot kvinde, hun var iklædt lidt lak så hun så dejlig fræk ud ;-) Sandra har flotte bryster der passer godt til hendes skønne krop, ligesom alderen passer godt til annoncen.
Begge pigerne er slanke, dejligt høje og deres tatoveringer er flotte og ser godt ud til dem :-)

Forventningerne og betalingen blev afstemt,  jeg blev bedt om at klæde mig af og gøre mig parat og pigerne forsvandt.
 

Lidt efter kom Sandra ind, jeg fik lidt information og vi lagde os på sengen og startede med at hygge lidt.
Kort efter kom datteren ind og 'forstyrrede/blandede sig' og så gik det ellers i et lækkert mor/datter samarbejde.

Det var super lækkert og næsten for meget, jeg forstår godt at nogle piger er vilde med gangbang, for når du er optaget af den ene et sted sker der noget et andet sted ;-)
Jeg tror jeg stopper beskrivelsen her for der skal også være noget til dig ;-)

 
Efterfølgende lå vi og nussede og sludrede om stort og småt, de kunne ikke helt forstå at jeg bare var taget til Esbjerg 'bare' for at besøge dem, men sådan var det - jeg har taget til lylland før og gør det meget gerne snart igen :-) 
 
Nå jeg måtte jo hjem igen før jeg var savnet, så efter påklædningen blev fuldt til døren hvor vi sagde pænt farvel.
 
Alt i alt en meget lækker oplevelse med 2 skønne kvinder
 

Pigerne: 9/10 - se beskrivelsen ovenfor 
Sexen: 9/10 - indenfor rammer blev der ikke sparet på noget
Stedet: 8/10 - ældre sted, men der var pænt og rent og fungerede godt
Gentagelse: 10/10 - eneste negative, pokkers der er så langt til Esbjerg

 

Da jeg efterfølgende sad i bilen og kikkede på uret tænkte jeg - ja hvorfor ikke køre syd på over grænsen og købe et par rammer øl, og så som gjort - næste gang jeg mangler øl, tror jeg lige jeg smutter forbi Esbjerg ;-)

 

Tak til de dejlig tøser ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Mange tak for den fine anmeldelse...og du er selvfølgelig velkommen i Esbjerg næste gang du skal hente øl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolias din heldige kugle støder, de må da have været blå efter sådan en omgang.... Sad du på en ispose til Tyskland?

Har altid drømt om 2-3 piger på en gang.... Men har ikke haft modet i nu, er for genert..... Men lysten er enorm stor..

Men tak for at dele din oplevelse med os.

Sikke en dejlig røv Sandra har på et af billederne... Lille mand er kamp klar, til samme tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolias din heldige kugle støder, de må da have været blå efter sådan en omgang.... Sad du på en ispose til Tyskland?

Har altid drømt om 2-3 piger på en gang.... Men har ikke haft modet i nu, er for genert..... Men lysten er enorm stor..

Men tak for at dele din oplevelse med os.

Sikke en dejlig røv Sandra har på et af billederne... Lille mand er kamp klar, til samme tur.

 

Manica sørg for at du har finanserne i orden til sådan et besøg. En halv time med to piger er alt for lidt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plejer at sige mindst 1 time, med en pige... Så 2, må jo være minst 2 timer....

Alt andet må være noget sjusk, med sådan et par skønheder.

Så må samle nogle flere flasker i vejkanten.

Redigeret af Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plejer at sige mindst 1 time, med en pige... Så 2, må jo være minst 2 timer....

Alt andet må være noget sjusk, med sådan et par skønheder.

Så må samle nogle flere flasker i vejkanten.

 

Eller dåser, men Roliases dåser, giver kun metalværdien - lidt skal dog også have ret - tager bare længere tid og så er der langt til Esbjerg  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolias din heldige kugle støder, de må da have været blå efter sådan en omgang.... Sad du på en ispose til Tyskland?

Har altid drømt om 2-3 piger på en gang.... Men har ikke haft modet i nu, er for genert..... Men lysten er enorm stor..

Men tak for at dele din oplevelse med os.

Sikke en dejlig røv Sandra har på et af billederne... Lille mand er kamp klar, til samme tur.

 

Hej Manica, jeg er selv meget generet, men blev fuldstændigt overvældet, so dont be shy - do it !! (lad være med at være genert - gør det)  det er fantastik :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rolias, det kan du jo nemt sige, du har jo en kikkert, så du kan stå langt væk.

Men tak for tippet, om bare gør det.

Det er uden tvivl fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...