KingFister 238 Skrevet 27. Juni, 2014 Så er det; Fanden-Fisseme-Fed-Ferie-Fredag-For-Fuld-Fart. Ha en god weekend derude. PS. Skal selvfølgelig på arb igen på mandag.. Alti-alti :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Juni, 2014 Så er det; Fanden-Fisseme-Fed-Ferie-Fredag-For-Fuld-Fart. Ha en god weekend derude. PS. Skal selvfølgelig på arb igen på mandag.. Alti-alti Go fist-fishing friday Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 27. Juni, 2014 god weekend til alle. jeg vil også ud og have fisse i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Juni, 2014 god weekend til alle. jeg vil også ud og have fisse i aften Jamen, så start du blot Disellaen. Måske skulle du tage mælkekassen af inden da :D :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 27. Juni, 2014 god weekend til alle. jeg vil også ud og have fisse i aften Øv, jeg sidder fast i Norge,og der er phisse forbudt at købe. Så jeg har købt mig en six pack med Carlsberg til kun 200,- (det er dog 50 cl) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 27. Juni, 2014 god weekend til alle. jeg vil også ud og have fisse i aften Har allerede fået. Hæhæ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg er på arbejde til ca 23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 27. Juni, 2014 Jamen, så start du blot Disellaen. Måske skulle du tage mælkekassen af inden da :D :D Den slags ekstraudstyr findes altså kun til en Puch. Og den kan godt give et avancement, forMin søn om du vil verden frem, så Puch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg