Hop til indhold
bigsize

Katherina dejlig blondine i KOLDING

Recommended Posts

Så får i lige en anmeldelse af "Katherina dejlig blondine i KOLDING" ,  (linket vil kun virke i en uges tid derefter vil hendes veninde være på den, bare lige en INFO :)

 

nå havde luret hendes profil et par dage og hold da op nu har nogle skønne billeder men var dog skeptisk om det nu virkelig var hende, men udfra hendes profil kunne jeg læse at hun havde været i DK før og kunne heller ikke finde nogen anmeldese af hende herinde på Eroguide.dk, så ringer til hende, hun har en sød dansk veninde så laver aftaler så det var nemt.. fik jeg en aftale i hus..

 

mødte op på addressen, døren bliver åbnet og der står hun i en kort sommerkjole og jeg var ikke et sekund i tvivl HOLD DA OP hun er lækker, ligeså dejlig som på billederne... rigtig store bryster, hun er ikke slank men sandelig heller ikke tyk, en rigtig dejlig MILF og den lille begyndte at røre på sig... jeg skyndte at få ordnet det økonomiske og ind i soveværelset....hun hjælper mig af tøjet og da hun kommer ned til underbukserne kunne hun se den store bule, hun kigger på mig smiler og sætter sig på hug og tager den i munden og begynder at sutte.. hendes temposkift var genial, jeg holder så meget tilbage med ikke at komme allerede nu.. så ligger jeg mig på sengen hun kommer af hendes tøj, jeg er som regl ikke typen som slikker fisse men kan se og dufte hun lige har været i bad så lagde hun sig oven på mig 69´er... hun forsætter hvor hun slap, både bollerne og skaftet fik en ordentlig omgang... og hun stønnede af min slikken... nu ville jeg så bolle hende, hun vendte sig om på med kondomet.. vi startede i missiomær stillingen hvor jeg rigtig kunne nyde hendes dejlige bryster, så sagde hun doggy, jeg tog hende bagfra og det NØD hun virkelig, har sku aldrig hørt en pige stønne så meget, jeg holdte ordentlig fast i hendes hofter og kom i hende.... jeg var helt udkørt... men da jeg havde bestilt en time og kun halvdelen var gået tænkte jeg om jeg skulle smutte...

 

hun spørger mig og jeg ikke vil igen, jeg siger skal have en pause så spørg hun om jeg vil have massage, det takker jeg ikke nej til... så fik jeg den skønneste helkropsmassage, det var hele ryggen, skulder, nakke, hovede, selv foden og hænderne blev ikke engang glemt efter det var tiden gået men da jeg vendte mig op kunne hun se den lille var vågen igen så satte hun kondomet på og jeg fik taget en omgang missionær og denne gang fik jeg lov til at komme på hendes dejlge bryster :D :D :D

 

Hun er en dejlig skøn pige, ÆGTE billeder og hun taler engelsk og spansk HELT KLART et besøg værd... hun sagde så at det var sidste dag i Kolding idag, men at hun tog til Vejle imorgen og Herning i næste uge så skal helt klart besøge hende igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...