Hop til indhold

Recommended Posts

På vej hjem fra job forleden, var jeg forbi Dawlyan i Taastrup.

Blev mødt at 2 søde kvinder, og da tiden ikke var til det store, valgte jeg bare en ½ times thaimassage med Kim.

Kim er en lille pæn thai, med små bryster, og en lille fræk bagdel.   Hun er ifølge hende selv 30år.

Hun gav en fin massage, der var fokuseret på ryg, og ben.   Der startede lidt blødt, men blev tilpas hård.

Efter omkring de 30min blev jeg bedt om at vende rundt, og der blev tilbudt en håndtrold til 300kr.  Nu er jeg ikke typen der prutter om prisen, så jeg spurgte hvad hun ellers kunne tilbyde. men hun sagde at hun ikke giver BJ... Fair nok, jeg spurgte ikke ind til mere, men fik tilbudet om at hun kunne smide tøjet til endnu 300kr ekstra.

Jeg sagde OK, da jeg var nødt til se lidt mere af hendes dejlige krop.

Det var godt givet ud,  for hun var meget legende, og sexet.  Ikke bare nøgen på den kedelige måde, og mekanisk.

Efter afslutning, tilbød hun hvis jeg havde tid, en dejlig hoved og ansigtsmassage, uden merpris.

Massagen: 8/10   ( hun kom ikke rigtig ud i hjørnerne, men en god omgang de steder hun havde fat i,  det skal nok også ses i lyset af at jeg kun havde en ½ time,   så hellere lidt der er godt, fremfor meget der er skidt)

Omgivelserne:  7/10 ( der er stadig flere der kan få massage i samme lokale, adskilt af et tyk forhæng.   Det trækker ned, men ellers  var der pænt og rent.  Håndklæderne var nye og rene, og blev efter jeg var færdig fjernet.

Hyggelig klassisk musik på anlægget, ikke den sædvanlige thai-cd der kører på repeat.

Jeg mødte en anden kunde på trappen på vej ud, da jeg ankom, men det rør mig så meget  ikke da vi sikkert begge har samme ærinde. :-)

Afslutning: 8/10 

Kommer jeg igen?  ja , selvom ialt 900kr for ½ times massage og nøgen HJ  var lidt mere end jeg plejer af give for samme omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Det trækker i mine øjne voldsomt ned, at briksene kun er adskilte af tykke tæpper, så man kan høre hvad der sker hos naboen. Jeg har prøvet en lidt for fnisende ung kvinde ved navn Boo, der påstod, at hun er lesbisk. Om det var en pirrende løgn for at få mig til at komme hurtigere ved jeg ikke, men frækt var det at få et håndjob af en (påstået) lesbisk thaipige ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...