KingFister 238 Skrevet 26. Juni, 2014 En af De Skønne, fortæller lige nu om hvordan hun har slaver (mænd). For hvem det måtte interessere ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 26. Juni, 2014 En af De Skønne, fortæller lige nu om hvordan hun har slaver (mænd). For hvem det måtte interessere Kan høres her:http://arkiv.radio24syv.dk/video/9945167/fruen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. Juni, 2014 Spændende udsendelse. Jeg er ikke så interesseret i S/M, men hende dominaen giver et rigtig godt indblik i, hvad det handler om. Og hvor hårdt det er med den slags spil, for dominaen. En lavpraktisk ting jeg har undret mig lidt over, er hvordan betalingen beregnes for den slags services. Hun siger i udsendelsen, at slaverne ikke ved hvor længe seancen varer - den kan vare en time eller ti timer. Det kommer an på hendes lyster. Vil det sige, at slaven har det fint med, enten at skulle lægge f.eks. 1.800 for en time, eller lad os sige 15.000 for ti timer, uden at vide det på forhånd? Jeg gætter helt ud i det blå her, måske prisfastsættelsen er helt anderledes end i det øvrige købesexmarked? På den anden side, så fremgår det af udsendelsen, at et par af kunderne tjener seriøse penge, så det måske er fint nok for dem at betale, hvad der svarer til en månedsløn (for os andre) på en seance. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg