Hop til indhold

Til skræk og advarsel - Herluf Trolles Gade 35

Featured Replies

Skrevet

Ja, jeg har desværre ikke kunnet holde mit eget løfte til mig selv og thai miljøet om at forsage dem for tid og evighed. Så prøvede lykken hos Herluf Trolles Gade 35 for et lille stykke tid siden i håbet om at møde en sød, ung pige.

Hvad jeg derimod mødte var noget, jeg aldrig før har oplevet på et thai sted. Og ikke på den gode måde. Mere om det lige om lidt...

Pigen var ikke ung og så ikke specielt godt ud. Massagen var ikke noget at skrive hjem om, hun brugte de samme, ensformige strøg hele tiden og for lidt olie. Pirringen var dog ret god. Hun forsvandt et par gange under massagen for at besvare døren.

Desværre er der meget, meget lydt i det lille massagerum, og mens hun lå og ragede mig i rø... begyndte to store håndværkere (sådan forestiller jeg mig dem ihvertfald, kunne ikke se dem) at stå og brøle sammen lige ude på fortovet. Det var ret nederen at have førsteparket til to dybe mandsstemmer, mens man har et par kvinde hænder i rø...

Nå, men det kunne hun trods alt ikke gøre for.

Men...

Så begyndte et sandt mareridt. Mens hun gav HJ blev hendes telefon ved og ved at ringe. Hun stoppede HJ 2-3 gange for at kigge på sin telefon. Så lagde hun den under lagnet for at undertrykke den, men alligevel stopper hun så HJ for 4. gang blot for at kigge på en SMS, som var trillet ind. På dette tidspunkt var jeg ved at være godt gal i skralden.

Men...værre ting skulle endnu komme.

På dette tidspunkt er der så en mandsperson, som skaffer sig adgang til forrummet. Han begynder at brøle gennem døren til hende, og hun springer op og bliver ved at gentage: "Jeg arbejder...jeg arbejder"...Kan derfor udlede mig til, at det var den mandlige ejer af klinikken...idioten (Ja, jeg skriver IDIOTEN) tager imidlertid ikke hendes ord for gode varer og begynder at tage i dørhåndtaget og FLERE gange og presser hårdt på døren for at komme ind (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Hun havde heldigvis låst døren med det lille hængsel, som sidder for oven, men på dette tidspunkt sagde jeg bare: "NU KAN DET FANDME VÆRE NOK!!!!!!!!"

Jeg lå der i fuld figur med stritpik på, og så står sådan en NAR og prøver at tiltvinge sig adgang til rummet. Har ALDRIG i mine 8 år i thai miljøet oplevet noget lignende!!!! Og jeg kommer selvsagt IKKE igen!!! Det skulle da lige være for at møde ham fyren og stikke ham et par på hovedet, som han fortjener!!!

Beast over and OUT!

Skrevet

hvad by er det lige vi snakker om ?

Skrevet

hvad by er det lige vi snakker om ?

Århus

Skrevet

Det lyder ikke rart. Æv oplevelse.

I andre anmeldelser nævnes det også at de fysiske forhold trænger til en kraftig tur af nogle håndværkere, med noget lyddæmpende materiale.

Det kan undre hvordan manden er kommet ind? Hun må have undladt at låse gadedøren - eller var det ejeren, har han jo nok en nøgle. Men det er den direkte vej til at ødelægge et sted.

Skam, for den lækre Naam huserer dernede. Det var nok ikke hende du fik massage af.

Havde tænkt på at runde dem en årle morgen. De åbner kl 0800 er jeg blevet oplyst.

Skrevet

Det lyder ikke rart. Æv oplevelse.

I andre anmeldelser nævnes det også at de fysiske forhold trænger til en kraftig tur af nogle håndværkere, med noget lyddæmpende materiale.

Det kan undre hvordan manden er kommet ind? Hun må have undladt at låse gadedøren - eller var det ejeren, har han jo nok en nøgle. Men det er den direkte vej til at ødelægge et sted.

Skam, for den lækre Naam huserer dernede. Det var nok ikke hende du fik massage af.

Havde tænkt på at runde dem en årle morgen. De åbner kl 0800 er jeg blevet oplyst.

Det var den mandlige ejer. De snakkede sammen i noget tid, hvor hun svarede på udemærket dansk, så jeg kunne forstå på det hele, at han var ejeren. Også derfor jeg ikke fatter hvorfor han gør noget så dumt som at stå og flå i døren, når den er låst. Det giver vel sig selv, at hun har en kunde så. 

Skrevet

Til information er førnævnte pige Naam desværre i Thailand nu på ubestemt tid *snøft*...!

Skrevet

Til information er førnævnte pige Naam desværre i Thailand nu på ubestemt tid *snøft*...!

Det var nu nok et klogt træk af den små Namselamse.

Stedet er....... skod.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.