Hop til indhold

Frustration ! Men på den fede måde ;-)

Featured Replies

Skrevet

Jeg er " næsten " kun til Thai-Massage, og har lige besøgt min faste massør.

Dette var mit femte besøg, fordelt over ca. 4 måneder, og i dag skubbede " vi " grænsen fra kun HJ til det samme,

men nu med min massør topløs :wink: Og nu, efter så lang tid fik jeg lov til at nusse og kysse hendes smukke og dejlige bryster !

Jeg havde selvfølgelig spurgt først, om jeg måtte se hende uden hendes top, og med et lidt genert smil, tog hun først toppen af,

Og efter, hvad som synes en evighed, spurgte hun om hun også skulle tage sin BH af ?

Med et langt suk, og et stort smil sagde jeg ja til dette, men kun hvis det var okay med hende :wink:

Og af røg BH, og jeg svømmede hen i et visuelt og mentalt vakuum uden lige :wink:

Jeg følte mig så godt tilpas og afslappet, i et rum hvor vi begge var 100 % tilstede, at min udløsning var en af de bedste

nogensinde !

Og her kommer så " Twisten " ind i billedet :wink:

Frustrationen over at jeg har fået en direkte ordre på, ikke at anmelde mine besøg her på Euroguide.

På trods af at jeg inderligt har lyst til at dele denne smukke, og ikke mindst meget kompetente massør med jer andre :wink:

Damage i dag; Normalen 600 kr. for massage og HJ :wink:

Plus 200 kr. i drikkepenge for en aldeles suveræn 1 ½ times oplevelse :wink:

Kender I til det samme ? Og er jeg den eneste ?

Hygge :wink:

GMC

Skrevet
  • Author

Hader når jeg ikke får stavet rigtigt :wink:

Selvfølgelig Eroguide, og ikke Euroguide :wink:

Skrevet

Jeg er " næsten " kun til Thai-Massage, og har lige besøgt min faste massør.

Dette var mit femte besøg, fordelt over ca. 4 måneder, og i dag skubbede " vi " grænsen fra kun HJ til det samme,

men nu med min massør topløs :wink: Og nu, efter så lang tid fik jeg lov til at nusse og kysse hendes smukke og dejlige bryster !

Jeg havde selvfølgelig spurgt først, om jeg måtte se hende uden hendes top, og med et lidt genert smil, tog hun først toppen af,

Og efter, hvad som synes en evighed, spurgte hun om hun også skulle tage sin BH af ?

Med et langt suk, og et stort smil sagde jeg ja til dette, men kun hvis det var okay med hende :wink:

Og af røg BH, og jeg svømmede hen i et visuelt og mentalt vakuum uden lige :wink:

Jeg følte mig så godt tilpas og afslappet, i et rum hvor vi begge var 100 % tilstede, at min udløsning var en af de bedste

nogensinde !

Og her kommer så " Twisten " ind i billedet :wink:

Frustrationen over at jeg har fået en direkte ordre på, ikke at anmelde mine besøg her på Euroguide.

På trods af at jeg inderligt har lyst til at dele denne smukke, og ikke mindst meget kompetente massør med jer andre :wink:

Damage i dag; Normalen 600 kr. for massage og HJ :wink:

Plus 200 kr. i drikkepenge for en aldeles suveræn 1 ½ times oplevelse :wink:

Kender I til det samme ? Og er jeg den eneste ?

Hygge :wink:

GMC

Du er langt fra alene.

Der er vist kun meget få thaisteder der ønsker anmeldelser.

Den der lever skjult, lever godt, synes devisen at være.

Det skyldes primært at det den ene kan købe sig til, er det ikke sikkert den anden kan. Desuden har mange af dem familie osv, som måske ikke skal orienteres om de ekstra ydelser.

Der er et par andre årsager, som du sikkert selv kan få øje på ;)

Skrevet
  • Author

Du er langt fra alene.

Der er vist kun meget få thaisteder der ønsker anmeldelser.

Den der lever skjult, lever godt, synes devisen at være.

Det skyldes primært at det den ene kan købe sig til, er det ikke sikkert den anden kan. Desuden har mange af dem familie osv, som måske ikke skal orienteres om de ekstra ydelser.

Der er et par andre årsager, som du sikkert selv kan få øje på ;)

Aarhuselsker, du har helt ret ! Kemi, kemi og atter kemi ! :wink:

Og pudsigt nok, kommer en af mine gode venner ( kvinde ) på besøg i næste uge, foranlediget af min anbefaling af min massør :wink:

Har adviseret hende om hendes besøg og sagt at hun sikkert ikke skal have noget ekstra :wink:

" Aarhus, min næst smukkeste by i Danmark "

GMC

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.