Hop til indhold
Gæst

Layla Vejle

Recommended Posts

Gæst

Når nu ingen andre har været der, så måtte jeg jo selv i sving., :cool:

 

Det er hende på billederne - der er hun selvfølgelig mere stylet, men det er hende.

 

Til 1200 for en halv time forventer jeg nok service som kys og FU, det var der ikke og hun virkede noget reserveret. slik til hendes var heller ikke på menuen. men jeg nægtede, at lade gå på at det., fik varmet hende grundigt op, så der blev en ganske god og lidenskabelig kneppetur ud af det.

 

Forventer man top service fra start til slut, skal man nok vælge en anden, men er man til en lækker tøs, der kan være lidt kølig - tricky - hvor man nok skal yde lidt charme, så er hun et besøg værd. Jeg fornemmer at besøg nr. 2 vil være bedre....

Venligst Hest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Når nu ingen andre har været der, så måtte jeg jo selv i sving., :cool:

Det er hende på billederne - der er hun selvfølgelig mere stylet, men det er hende.

Til 1200 for en halv time forventer jeg nok service som kys og FU, det var der ikke og hun virkede noget reserveret. slik til hendes var heller ikke på menuen. men jeg nægtede, at lade gå på at det., fik varmet hende grundigt op, så der blev en ganske god og lidenskabelig kneppetur ud af det.

Forventer man top service fra start til slut, skal man nok vælge en anden, men er man til en lækker tøs, der kan være lidt kølig - tricky - hvor man nok skal yde lidt charme, så er hun et besøg værd. Jeg fornemmer at besøg nr. 2 vil være bedre....

Venligst Hest

FU ??????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu ingen andre har været der, så måtte jeg jo selv i sving., :cool:

 

Det er hende på billederne - der er hun selvfølgelig mere stylet, men det er hende.

 

Til 1200 for en halv time forventer jeg nok service som kys og FU, det var der ikke og hun virkede noget reserveret. slik til hendes var heller ikke på menuen. men jeg nægtede, at lade gå på at det., fik varmet hende grundigt op, så der blev en ganske god og lidenskabelig kneppetur ud af det.

 

Forventer man top service fra start til slut, skal man nok vælge en anden, men er man til en lækker tøs, der kan være lidt kølig - tricky - hvor man nok skal yde lidt charme, så er hun et besøg værd. Jeg fornemmer at besøg nr. 2 vil være bedre....

Venligst Hest

Hun er også en køn pige, men vil dog sige at 1200 lyder af meget når det lyder som om det eneste man får lov til er at sætte gummi på sjovere og pumpe løs, det kan man få de fleste andre steder for 600-800 kroner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...