Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Så skete det…...

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

……. en pige i top 10 debattørere…. Nærmere præsentation nok ikke nødvendig  :-P

 

Ja der er jo den evindelige råben og skrigen om "pigerne bliver jaget væk" " pigerne har overtaget det hele" pigerne mig her og pigerne mig der.

 

Nu skal der sgu tal på bordet! Hvor synlige er de piger herinde????? Jeg har valgt at bruge mængden af indlæg holdt op imod  antallet af piger herinde. Og hvor mange piger ialt. 

 

Man kunne medtage, hvor lange pigernes indlæg er eller hvor meget de opholder sig i chatten. Men det bliver for omsiggribende for mig. Så er her en med masser af tid, så ligger der en udvidet mulighed for at slå tiden ihjel :wink:

 

Nå her kommer tallene så…...

 

161 lyserøde brugere udaf totalt 7308 brugere. Med andre ord 2,20 % af brugerne er Lyserøde. Hvordan skulle de være repræsenteret i top 10, 20, 40, 60 hvis vi gik udfra hvor mange Lyserøde der er???

 

top 10 skulle der være 0,22 pige *      faktisk antal= 1        altså 4,55 gange så mange piger som der statistik set skulle være

 

top 20 skulle der være 0,44 pige*        faktisk antal=3         altså 6,82 gange så mange piger som der statistik set skulle være

 

top 40 skulle der være 0,88 pige*        faktisk antal=5        altså 5,68 gange så mange piger som der statistik set skulle være

 

top 60 skulle der være 1,32 pige*        faktisk antal=6        altså 4,55 gange så mange piger som der statistik set skulle være

 

* Det er ikke muligt at være f.eks 0,22 pige, så tallet er naturligvis en gennemsnitsbetragning hvor mange piger der skulle være

 

Tallene viser ganske tydeligt, at blandt de mest aktive brugere herinde er pigerne klart overrepræsenteret i forhold til hvor mange de er. Så skræmt væk er de lagt fra, de skriver gladeligt herinde meget mere end man kan forvente   :-P

 

Et estimat siger 100.000 mænd besøger prostituerede om året. Af dem er kun ca de 7000 herinde * med andre ord… kun 1 ud af 14 mænd bruger siden. Hvis det samme skulle være gældende for de Lyserøde skulle der være 2300 Danske piger i Branchen. Det tror jeg næppe er tilfældet måske 500 eller lignende ( har du de eksakte tal så byd ind) Så igen er pigerne overrepræsenteret i antalt på Eroguide i forhold til hvor mange der er totalt set. Ja sælgerne/ lyserøde valfarter mere til EG fremfor køberne/mændene. En dejlig ting, hvis man nyder de lyserødes selvskab :smile:

 

Jeg har valgt kun at sammenligne med antallet af Danske piger i Branchen, da der er meget få Lyserøde der er udenlandske! naturligvis de taler jo ikke Dansk.

 

* De 100.000 er kun det officielle estimat, ja et gæt om man kan sige…. det kan man på ingen måde vide med sikkerhed! Så talene er naturligvis kun en guideline og ikke helt præcise. Herudover er der mulighed for nogle har mere end 1 profil eller har glemt deres profil og oprettet sig på ny. 

 

Konklusionen må være. Pigerne er langt fra skræmt væk, de søger EG i stor stil og er langt fra afskrækket fra at skrive herinde. Så når nogen siger Pigerne bliver skræmt væk, så er det noget vås  :-P 

 

 

 

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hov, det er muligt at nogle piger har et stort antal skriv under bæltet, men det er noget tid siden at de fleste skød med spredhagl. :-)

*sproglig koks er hermed rettet

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

skriver de under bæltestedet? jeg har godt nok tit tænkt på det kunne være interessant at dekorere en Fisse, men tror du tabte mig der  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

skriver de under bæltestedet? jeg har godt nok tit tænkt på det kunne være interessant at dekorere en Fisse, men tror du tabte mig der :)

Okay, der skulle bare have stået bæltet :D

Det var helt klart "smart"phonen der kiksede i det

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

……. en pige i top 10 debattørere…. Nærmere præsentation nok ikke nødvendig  :-P

 

Ja der er jo den evindelige råben og skrigen om "pigerne bliver jaget væk" " pigerne har overtaget det hele" pigerne mig her og pigerne mig der.

 

Nu skal der sgu tal på bordet! Hvor synlige er de piger herinde????? Jeg har valgt at bruge mængden af indlæg holdt op imod  antallet af piger herinde. Og hvor mange piger ialt. 

 

Og du har fratrukket deres annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Og du har fratrukket deres annoncer?

nej og har heller ikke fratrukket mændenes anmeldelser og efterlysninger. Det er ikke kun en opgørelse over generel debat og hyggesnak. I top 60 kan antal annoncerne begynde at have noget at sige, men f.eks Jasmins over 1100 indlæg er der jo ikke alverden annoncer imellem i forhold til antal indlæg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din lille statestik kan ikke bruges til så forfærdelig meget. Andet end at de kvinder der er her, er gennemsnitlig mere aktive end mændene. Desuden kan man efter min mening, ikke sammenligne gennemsnits manden og kvinden herinde. Størstedelen af kvinderne driver en forretning for exponering tæller. Med et par enkelte undtagelser er der ingen af os mænd i den situation.

Hvis nu der var lidt færre kvindehadere og trolls, så kunne det være der rent faktisk var endnu flere kvinder herinde. De er trods alt en heftig under-represanteret gruppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Din lille statestik kan ikke bruges til så forfærdelig meget. Andet end at de kvinder der er her, er gennemsnitlig mere aktive end mændene. Desuden kan man efter min mening, ikke sammenligne gennemsnits manden og kvinden herinde. Størstedelen af kvinderne driver en forretning for exponering tæller. Med et par enkelte undtagelser er der ingen af os mænd i den situation.

Hvis nu der var lidt færre kvindehadere og trolls, så kunne det være der rent faktisk var endnu flere kvinder herinde. De er trods alt en heftig under-represanteret gruppe.

Det er faktisk også det jeg lægger vægt på, pigerne er gennemsnitlig mere aktive end mændene herinde. Med andre ord, de er ikke skræmt væk eller skræmt fra at skrive.

 

Og pigerne siger selv i flæng, de er her for hyggen etc fremfor exponeringen, så her rammer du klart ved siden af ;-) De har nogle enkelte Annoncer som Jernsvinet pointerer men har man 500 + indlæg fylder annoncerne ikke alverden længere. Derudover skriver de jo ikke anmeldelser, ja det er der så mange mænd der heller ikke gør. Personlig ligger jeg nok ret høj på listen med mine 36 anmeldelser.

 

Hvor mange Danske piger er der ialt?? 162 piger er det meget få?? Sælgere skal være kraftig underrepræsenteret i forhold til antallet af købere! Naturligvis sådan er det i alle brancher. Forholdet vil aldrig være 1-1 eller tilnærmelsesvis i nærheden af det. Specielt ikke i en servicebranche!  Herinde er det så ca 40-50 mænd per pige.  Tja jeg vil næsten fristes til at sige der er mangel på antal mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min pointe var nu mere at du ville se langt flere aktive kvinder, hvis den (nogen gange) særdeles kvinde hadske tone blev begrænset noget mere. Og jeg har talt med flere af kvinderne som har skåret kraftigt ned på deres aktivitet herinde. Så din stattestik siger ikke rigtig noget om det faktiske virkeligheds billede (uanset hvilket standpunkt man har). :)

Med hensyn til exponering. Du har helt ret. Men på den anden side, vil du aldrig få en seriøs forretnings kvinde, til at indrømme hun bruger stedet helt eller delvist som exponering. Bly er nok den eneste der kommer tæt på troværdigt at kunne sige hun er her for hyggens skyld. Ingen links eller noget i profil og signatur. Dog er hun stadig markeret lyserød, og det er jo en exponering i sig selv :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Min pointe var nu mere at du ville se langt flere aktive kvinder, hvis den (nogen gange) særdeles kvinde hadske tone blev begrænset noget mere. Og jeg har talt med flere af kvinderne som har skåret kraftigt ned på deres aktivitet herinde. Så din stattestik siger ikke rigtig noget om det faktiske virkeligheds billede (uanset hvilket standpunkt man har). :)

Med hensyn til exponering. Du har helt ret. Men på den anden side, vil du aldrig få en seriøs forretnings kvinde, til at indrømme hun bruger stedet helt eller delvist som exponering. Bly er nok den eneste der kommer tæt på troværdigt at kunne sige hun er her for hyggens skyld. Ingen links eller noget i profil og signatur. Dog er hun stadig markeret lyserød, og det er jo en exponering i sig selv :P

hehe det markerede er nok et  minefelt vi skal holde os fra :-) Lidt ala ser jeg tyk ud i denne her hehe Men tror ikke vi er så uenige endda med det ;-)

 

Min pointe er der trods alt er rigtig mange piger herinde og de skriver faktisk rigtig meget! Ja flere piger og flere indlæg fra dem er klart en mulighed. Potentialet er langt fra 100 % udnyttet! Men overordnet set, synes jeg ikke man kan sige pigerne generelt er skræmt væk eller skræmt fra at skrive

 

Men omvendt vil jeg sige. Hvor mange mænd er her ikke?? potentialet her må være de 100.000 man forventer besøger pigerne. Altså en meget stor del bruger ikke Eroguide.  Skyldes det den hårde tone? skyldes det mange førstegangsanmeldere bliver beskyldt for alverdens ting? skyldes det hvis man skriver en negativ anmeldelse om en af pigerne herinde så bliver man overfaldet? eller hvad skyldes det? potentialet er i hverf fald meget langt fra udnyttet :-)

 

Et forum som dette vil aldrig tiltrække alle! hverken mænd eller kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk også det jeg lægger vægt på, pigerne er gennemsnitlig mere aktive end mændene herinde. Med andre ord, de er ikke skræmt væk eller skræmt fra at skrive.

 

Der er nogle få lyserøde der skriver meget og som ikke er skræmt væk eller fra at skrive - de fleste markerer sig faktisk ikke - og det synes jeg er ærgerligt, da det kan give et lidt ensidigt indtryk.

 

Det sker af og til enkelte nye lyserøde skriver med herinde og ved et "uheld" kommer til at profilere sig i en tråd for på den måde forsøger at skaffe kunder eller anbefale sig selv, men det gennemskuer vi jo hurtigt og beder dem om at annoncere istedetfor. At nogle decideret skulle deltage i debatterne for at skaffe kunder, har jeg ikke bemærket, da jeg synes deres indlæg, som regel kommer fra hjertet - ellers ville det sikkert også hurtigt give bagslag.

 

Men det ville da være dejligt om endnu flere lyserøde deltog i debatterne - og ikke bare de 4 - 5 lyserøde hoveddebattører  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG. ville være fattigere uden de lyserøde, mange af dem skriver godt.

De har nok også mange ledige timer hvor de kan sidde følge med i div. indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha - jeg har lige sneget mig ind på en 10. plads.... 

 

damn - jeg må skrive nogle længere indlæg så jeg ikke behøver skrive så mange.... eller noget.... vist nok mest eller noget :) 

 

 

 

jeg har aldrig været god at lave statistisk på - jeg er altid uden for nummer eller kategori.... *fnis*

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er nogle få lyserøde der skriver meget og som ikke er skræmt væk eller fra at skrive - de fleste markerer sig faktisk ikke - og det synes jeg er ærgerligt, da det kan give et lidt ensidigt indtryk.

Det sker af og til enkelte nye lyserøde skriver med herinde og ved et "uheld" kommer til at profilere sig i en tråd for på den måde forsøger at skaffe kunder eller anbefale sig selv, men det gennemskuer vi jo hurtigt og beder dem om at annoncere istedetfor. At nogle decideret skulle deltage i debatterne for at skaffe kunder, har jeg ikke bemærket, da jeg synes deres indlæg, som regel kommer fra hjertet - ellers ville det sikkert også hurtigt give bagslag.

Men det ville da være dejligt om endnu flere lyserøde deltog i debatterne - og ikke bare de 4 - 5 lyserøde hoveddebattører :D

Kære Jernsvin det er nu ikke kun blandt de lyserøde der er inaktive herinde!

Af de ca 7300 brugere der er herinde, er ca de 7000 inaktive. Sådan er det på de fleste forummer. Folk der himler op ligesom dig og mig og den helt store skare, der tilnærmelsesvis ikke ved hvorfor de oprettede sig ;-)

Dog er jeg ikke på nuværende tidspunkt højt rangeret på listen. Men har heller været her så lang tid

@ Nej Jasmin du falder udenfor nr på mange måder :-) men her blev du så alligevel brugt i en statistik. Men helt i din ånd hvor du falder udenfor nr med at være den eneste pige i top 10. Man kan sige du trækker statistikken i en positiv retning, med at sætte streg under det ikke er så slemt at være her

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...