Hop til indhold
Luxuria

En tidlig julegave. SmukEnlig Mor.

Recommended Posts

Selv om der i dag er præcis et halvt år til juleaften, fik jeg i dag på Fyn en julegave til mig selv :mad:

 

Gaven til mig selv, havde jeg haft i tankerne et stykke tid, men der gik alligevel lidt tid, inden jeg endelig fik den bestilt.

Ventetiden fra bestillingen til dagen hvor jeg fik gaven, var på en gang ulidelig, og dog samtidig meget pirrende. På den helt rigtige måde.

Hvis I forstår hvad jeg mener :-P

 

Aldrig har jeg da set så dejlig og lækker en gave.Hvis ikke jeg havde været så godt opdraget, havde jeg flået "papiret" af den med det samme.

Men med let rystende hænder tog jeg mig tid til at pakke gaven ud. Stille og roligt. Det viste sig at gaven var endnu smukkere uden papir.

En meget levende gave var det! En gave som indfriede mine allerstørste forventninger, som man på nogen måde kan have til en sådan gave.

 

Tog vejret fra mig i en sådan grad, at jeg kun kan fremstamme disse ord om denne gave:

 

fantastisk smil--smuk skikkelse--dybe våde kys--nærvær-kæresteoplevelse--våd fransk så både englene og djævelen synger--svedige rideture--

forløsning----------hvorefter det hele starter forfra igen som i en drøm. En god drøm vel at mærke.

 

 

 

Nå nu er jeg vågen igen, og har fået vejret. :-P  Men skal helt sikkert til Fyn igen.......næste gang jeg trænger til lidt forkælelse.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

..."En kvinde gør akkurat som en mand vil, når han beder hende om det, hun ønsker"...

 

Og selv tak for gaven - det var lige, hvad jeg ikke selv vidste, at jeg ønskede mig... :P  

 

Glæder mig til gensynet... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om der i dag er præcis et halvt år til juleaften, fik jeg i dag på Fyn en julegave til mig selv :mad:

 

Gaven til mig selv, havde jeg haft i tankerne et stykke tid, men der gik alligevel lidt tid, inden jeg endelig fik den bestilt.

Ventetiden fra bestillingen til dagen hvor jeg fik gaven, var på en gang ulidelig, og dog samtidig meget pirrende. På den helt rigtige måde.

Hvis I forstår hvad jeg mener :-P

 

Aldrig har jeg da set så dejlig og lækker en gave.Hvis ikke jeg havde været så godt opdraget, havde jeg flået "papiret" af den med det samme.

Men med let rystende hænder tog jeg mig tid til at pakke gaven ud. Stille og roligt. Det viste sig at gaven var endnu smukkere uden papir.

En meget levende gave var det! En gave som indfriede mine allerstørste forventninger, som man på nogen måde kan have til en sådan gave.

 

Tog vejret fra mig i en sådan grad, at jeg kun kan fremstamme disse ord om denne gave:

 

fantastisk smil--smuk skikkelse--dybe våde kys--nærvær-kæresteoplevelse--våd fransk så både englene og djævelen synger--svedige rideture--

forløsning----------hvorefter det hele starter forfra igen som i en drøm. En god drøm vel at mærke.

 

 

 

Nå nu er jeg vågen igen, og har fået vejret. :-P  Men skal helt sikkert til Fyn igen.......næste gang jeg trænger til lidt forkælelse.......

 

Meget fin anmeldelse! 

 

Det lyder som en super oplevelse! 

 

Jeg tror, det er godt, jeg ikke bor på Fyn, for det er næsten for meget af det gode :-) ...omvendt også ret ærgerligt :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget fin anmeldelse!

Det lyder som en super oplevelse!

Jeg tror, det er godt, jeg ikke bor på Fyn, for det er næsten for meget af det gode :-) ...omvendt også ret ærgerligt :-/

Tja, men får du muligheden, så grib den. Meget meget få piger rammer dette niveau. Selvfølgeligt er det min subjektive vurdering. Men jeg tror dog at de fleste ville være enige:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gaver! Jeg elsker simpelthen gaver... Og det bedste er, at en julegave normalt er gratis...

Så jeg er på vej.

Ha ha ha... Undskylder men det var for fristende, så kunne ikke lade vær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...