Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

For et par uger siden, da det virkelig var varmt her i KBH gik jeg sgu og blev lidt småliderlig ;)

Jeg sad og kiggede på et par hjemmesider og så så jeg lige Minnas hjemmeside: http://www.missminna.dk/galleri.htm, det var en smule nostaligisk da hun i sin tid gav mig min debut indenfor købesex - så jeg tænkte vi fejrer det lige og fik fluks booket en tid med hende: 30 min med græsk til 1200 DKK.

Stedet i Søborg er godt - der er rent og pænt og der er mulighed for bad før og inden. Det er nok ret diskret normalt men da hendes ringeklokke ikke virkede måtte jeg ringe da jeg stod ved døren som ligger i samme opgang som to forretninger. Anyway, jeg er ikke sart hvad det angår men det er forståeligt nok hvis nogle havde fravalgt det.

Jeg kom op og blev modtage af Minna i en korset, lårlange støvler og g-streng. Hun var smilende og sød og vi fik ordnet det økonomiske hvorefter jeg tog et bad.

Da jeg kom ind til sengen lå hun og legede med sig selv i begge huller og jeg gik straks igang med at hjælpe hende både med finger og tunge - hun virkede til at blive møg liderlig og gik derefter igang med at sutte min pik OG det er hun sgu god til. Hun tog både, pik, boller og mellemkød - dejligt :-)

Jeg fik smidt hende op på alle fire og gik igang med at kneppe hende og der gik ikke lang tid før hun nærmest dryppede, så hun tog selv min pik ud og førte den direkte op i røven. Hun skiftede mellem de to huller både på alle fire og derefter i missionæren. Samtidig er hun den vildeste dirty talker jeg har prøvet i branchen (Måske med undtagelse af pernille miss fitness).

Da jeg skulle komme  tog hun mig ud og op i munden og suttede mig det sidste stykke inden jeg kom ud over hendes bryster.

Vi var gået lidt over tiden men det tog hun ikke så hårdt, så vi talte lidt og hun fortalte lidt om hendes swingerliv (og inviterede mig faktisk til noget dogging og i sexklub).

Udseendesmæssigt er Minna en pæn kvinde, dog godt op i årene efterhånden (50+ ville jeg skyde hende til). Hun holder sig dog godt og er faktisk utrolig spænstig af en kvinde i den alder, hun sagde også at hun trænede en del (især røven var imponerende) så det forklarer jo det. DOG skal det siges at man på ingen måde kan gå efter billederne på hjemmesiden, som godt nok er hende men er temmelig gamle (i hver tilfælde 10 år siden hvis ikke mere). Summa summarum, hvis man er til modne/ældre kvinder så er der ikke noget at blive skuffet over, men lidt ærgerligt at man ikke opdaterer sine billeder( som sagt så var jeg godt klar over det inden).

Som person er Minna til gengæld en drøm gået i opfyldelse især hvis man, som jeg, tænder på "luder" oplevelsen - altså ikke GFE men en professionel seance med en der nyder jobbet og fra start af gennemgår reglerne således at man under selve akten kun skal tænke på sex. Hun er en kvinde som er 100% på det rene med det hun laver, og som virkelig nyder det. Hun har en beskidt mund, og hvis man skal tro hende så lever hun det onde swingerliv ved siden af.

Minna er noget af en oplevelse, og jeg kommer helt sikkert til at knalde hende igen.

Stedet: 9/10

Pigen: 8/10 (Hun er oppe i alderen, men hendes væremåde er et pragteksempel til efterfølgelse) 

Sex: 8/10

Skrevet

Herlig anmeldelse. Sjov ide at besøge hende, der gav dig din debut. Og fedt at hun ikke skuffede dig :-)

Når jeg læser hendes navn, kommer jeg til at tænke på skovstien i Klampenborg, hvor hun gav BJ og sex op ad bilen og på køleren, mens trafikken kørte på Klampenborgvej bare 100 meter væk ;-)

Venligst

French

Skrevet

Gad godt se hendes billeder up to date fordi tror hun må jo være en rigtig MILF 

Skrevet

Tak for en kanon beretning. Ja, Minna er sgu noget for sig selv på den fede måde. For 10 år siden legede jeg med hende flere gange under flere forskellige forhold; ved Bagsværd sø og til sexparties på et par hoteller i Kbh. Sidstnævnte var helt forrygende! Hun og en veninde (skiftende veninder) lejede en suite og sørgede for snacks, drikkelse og sex ad libitum i et par  timer til en håndfuld mænd. Rigtig ærligerigt, at Minna droppede det koncept. Skyldtes angiveligt, at der var for mange fake tilmeldinger :-(

Skrevet

Jeg overvejede engang at prøve Minna, men droppede det fordi en anmelder skrev, at hun stønnede så højlydt og kunstigt under akten at det nærmest var komisk og derfor distraherende. Men anmeldelsen fra Gomorra lyder jo som om hun er værd at prøve. Jeg har ikke noget imod at damen stønner, hvis bare det ikke nærmer sig det komiske. Var der tilløb til det?

Skrevet
  • Author

Hun går rimelig meget til den, om det er fake eller ej ved jeg ikke (ud fra den behandling jeg fik virkede det ikke fake eller i hvert tilfælde super prof.). Jeg synes det er frækt når hun dirty talker, men det er jo en smagssag. 

Hun er game på at tage en veninde med, det sagde hun i hvert tilfælde til mig (mod betaling selv.) og er også villig til at tage flere mænd

Skrevet

Hun går rimelig meget til den, om det er fake eller ej ved jeg ikke (ud fra den behandling jeg fik virkede det ikke fake eller i hvert tilfælde super prof.). Jeg synes det er frækt når hun dirty talker, men det er jo en smagssag. 

Hun er game på at tage en veninde med, det sagde hun i hvert tilfælde til mig (mod betaling selv.) og er også villig til at tage flere mænd

Okay, hvis hun har mulighed for at tage en veninde med og også (stadig) er frisk på flere mænd, så ligger et sexparty som i de gode gamle dage (2001-2) jo lige for. Er nogen friske på at spørge hende om muligheden for et sådant party? (Forudsætter selvf., at andre end jeg er interesserede...)

Skrevet

Gomorra >>> Du skrev, at hun fra starten af gennemgår reglerne. Det lyder ellers ikke rigtig som om, der er nogen*GF* Vil du fortælle, hvad reglerne var?

Redigeret af Hedonisten

Skrevet

Hun har da lagt nye billeder op af hende selv men hold da kæft hun ser ældre ud en hvad jeg havde regnede med. Iforhold til de yngre billeder som så må have været i de tidligere 90'er.

Skrevet
  • Author

@hedonisten: Hun gennemgår hvad de aftalte ydelser indebærer. Og nej det er ikke særlig GF, men det var heller ikke det jeg aftalte med hende inden jeg kom. Jeg synes det er meget fedt, da der så ingen tvivl er om hvad man må og ikke må.. Det drejede sig mest om standard regler f.eks at man ikke må stikke en finger op, at hun bestemte om der skulle kysses osv. Jeg havde jo også aftalt at jeg ville have en "luder oplevelse" og på ingen måde var interesseret i GFE

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.