Hop til indhold
Guest Lubovnik

I am an active, not hysterical and charming woman....

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Jamen er det da ikke fantastisk som det vælter ind med tilbud....ganske uopfordret sidder hun og forelsker sig i netop mig som hun ikke kender.... :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Fra min mail-boks idag:

Hello. I am an active, not hysterical and charming woman and I hope there is a man who will love me.

It's always good when pleasant and unexpected changes occur in my life. I'm lonely and I want to have a family.

My name is Lena

I very much want to meet a kind man and I hope that, we'll necessarily find each other.

If you want to meet me, look at my profile!

Goodbye,

Lena. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Ovvv hvor er du heldig. Men dog ikke lige så heldig som jeg er.

Jeg har netop fået et meeeeget officielt brev om at min nære pisse rige slægtning som jeg slet ikke engang kendte noget til. Og som var bosat i Sydafrika. Netop i en meget tragisk bil ulykke er afgået ved død en og at jeg blot skal sende mine kredit oplysninger til advokaten der bestyrer boet. Så jeg 200 millioner pund. Hold kæft det er en go uge det her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ovvv hvor er du heldig. Men dog ikke lige så heldig som jeg er.

Jeg har netop fået et meeeeget officielt brev om at min nære pisse rige slægtning som jeg slet ikke engang kendte noget til. Og som var bosat i Sydafrika. Netop i en meget tragisk bil ulykke er afgået ved død en og at jeg blot skal sende mine kredit oplysninger til advokaten der bestyrer boet. Så jeg 200 millioner pund. Hold kæft det er en go uge det her...

Sgu vi så ikk gift os, hva´Sisse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Nej, Sisse, hvordan kan du sige det er en god uge ??? Det er da sørgeligt når ens slægtninge dør. Især de nære slægtninge. Om men kender dem eller ej....

Og Lub, du er åbenbart så charmerende så man kan se det i den anden ende af internettet (jeg havde godt nok tænkt over det, men er selv til kvinder).

I er da også så mistroiske begge 2. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Glem det Århus. .. Nu venter jeg på mine millioner også kan i kysse sisses rumpe Farvel.

Ikke fordi pengene er afgørende for hvad jeg laver i denne branche. Men fordi det er lidt bøvlet at tage imod mine gæster på Maldiverne hvor jeg har planer om at bosætte mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Nej, Sisse, hvordan kan du sige det er en god uge ??? Det er da sørgeligt når ens slægtninge dør. Især de nære slægtninge. Om men kender dem eller ej....

Og Lub, du er åbenbart så charmerende så man kan se det i den anden ende af internettet (jeg havde godt nok tænkt over det, men er selv til kvinder).

I er da også så mistroiske begge 2.

Jeg ved godt at det er frygteligt at jeg ikke føler dybere sorg. Men sådan er jeg. En kold og kynisk kælling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Glem det Århus. .. Nu venter jeg på mine millioner også kan i kysse sisses rumpe Farvel.

Ikke fordi pengene er afgørende for hvad jeg laver i denne branche. Men fordi det er lidt bøvlet at tage imod mine gæster på Maldiverne hvor jeg har planer om at bosætte mig.

Jamen så ses vi til jul ikke sisse pigen griner... Kæresten og jeg har lige bestilt til d 23/12, så ikke noget med at storme ud ( lige som sidst i sidste øjeblik) og købe de skide gaver- nej en kold drink og liggestol tak hihi... Vi SES ikk smiler stort.. Knus Line og når ja tillykke hihi...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man ved *aldrig* om det er ægte kærlighed, før man har set et kontoudtog!.

PS. 1mill i hånden er bedre end 200mill på en Nigeriansk "klientkonto" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...