B-ande 236 Skrevet 24. Juni, 2014 Hej, så blev det min tur til at prøve http://www.nurugelmassage.dk Havde bestilt 30min, mødte op på adressen som aftalt, var nemt og findt, og p-mulighed var heller intet problem.. Blev mødt at en smilende dame i døren og blev vist ind og tilbudt et bad hvilet jeg sagde ja til og skulde ikke tøre mig, da den olie der blev brugt var det ikke nødvendigt, skulde så ligge mig på en plast madrasser som var opvarmet, virkelig skønt må man sige. Fik så den 1/2 time behandling med fransk/dansk og svensk, verkelig det lækreste jeg har prøvet, den måde hun kravler rundt på en helt nøgen, med styr på tingende, kan kun anbefales Fik et bad igen, og en lille hygge snak.. Skal lige siges også at lokalernde er virkelig flotte og helt nye. Helt bestemt ikke sidste gang jeg kommer der. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cool_Iron 0 Skrevet 24. Juni, 2014 Er det hende der er på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 25. Juni, 2014 Ja billeder af hende og sted er 100% ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klaphans 32 Skrevet 25. Juni, 2014 Susanne er top of the pop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg