Hop til indhold
sexrevy

Din vildeste scoring

Recommended Posts

Hermed et emne som ikke hører under købesex, men jeg synes, det kunne være sjovt at udveksle historier her i forum hvor der i forvejen er en vis tendens til mandehørm, glæde ved skønne kvinder og sex, der ligger langt fra hverdagen. Scorehistorier kan være yderst livsbekræftende, så derfor synes jeg de er værd at udveksle.

Så jeg vil spørge: Hvad er din vildeste score-historie? Jeg definerer her scoring som at du har nedlagt en kvinde sexuelt uden at betale for samværet, dvs. at hun ikke var en glædespige som du betalte for. Jeg synes trods alt emnet alligevel er relevant her på Eroguide - for mine vildeste scoreoplevelser er nogen som jeg til tider har troet jeg ellers kun ville kunne købe mig til - indtil de alligevel opstod. Hvad der er "vildt" er op til dig - var det sexens karakter, omstændighederne, hvordan du fik hende overtalt, etc. - det er op til dig.

Jeg kan starte selv og skal forsøge at fatte mig i korthed.

Jeg og min wingman var i Berlin og var på scoringstogt. Vi mødte en pige fra Argentina som kom kørende på sin cykel - just ankommet til Berlin fra det store udland og bosiddende hos sin onkel. Det lyder som noget fra de grå sider, men det er starten på en reel historie. Hun ville høre, hvor man kunne købe hash. Vi tog teten og vandrede ind på den første og den bedste bodega. Det lykkedes os at købe hash af en person af yderst tvivlsom observans i en scene hvor han er tæt på at udvandre fordi vi prutter hårdt om prisen. Uden for bodegaen falder jeg i snak med en yderst smuk australsk pige som jeg tænker kan være en god scoring. Mine jokes falder på de rette tidspunkter i rette tempo, så jeg går med hendes selskab og det ender med at vi går hjem til det hotelværelse jeg deler med min wingman. Han er i mellemtiden gået afsted med Argentineren. Jeg har på et tidspunkt telefonisk kontakt med ham (sms) hvor jeg kan forstå at han er ved at have godt gang i hende, så det glæder mig. Faktisk har han sex med hende på et fortov og han skal nok holde sig fra hotelværelset til jeg har haft min tid med den australske pige. Da jeg på hotelværelset har haft sex med den australske pige, ringer min wingman. Han vil gerne bruge hotelværelset, for nu har han haft tilpas meget sex med Argentineren under de lidt primitive forhold, og de vil gerne have en seng. Jeg spørger australieren om hun er med på at blive - så kan vi lave en firkant. Min wingman og jeg deler gerne vores piger - vores scoringstogt er et fælles projekt. Det er hun lidt forlegen over, så hun må hellere gå, siger hun. Helt ok. Min wingman og Argentineren ankommer, og de går i gang med at have sex i dobbeltsengen, som jeg ligger i den anden side af. Det hele er ikke så lidt komisk og i en blanding af grineflip og liderlighed siger jeg at jeg ligger og bliver lidt liderlig. Jeg begynder at snakke min wingman og pigen lidt op og det ender med at han spørger om jeg skal prøve hende. Jeg får af pigen lov til at bolle hende bagfra. [update: Min wingman tilføjer til denne beretnings detaljering, at vi skiftes til at tage hende bagframens den anden får suttet pikken af hende] Liderlighedskvotienten i rummet er ret høj. Efter endt sceance må jeg igen grine igennem - jeg opdager faktisk først her at jeg har bollet argentineren og ikke en anden pige vi mødte tidligere på aftenen, som jeg troede min wingman hookede op med (på trods af at vi har korresponderet om hende over telefon). Jeg spekulerer på, om hashen stadig har sin virkning og om alkoholen er lige i overkanten. Ufølsomt? Ja! Liderligt? Ja! Humørfuldt? Ja! En god stund for os alle? Ja! Argentineren sover hos os og vi forlader hinanden i godt humør om morgenen hvor vi tager afsted mod toget til Danmark. En perfekt slutning på en vellykket Berlin-tur. Vi har ikke kontakten til nogen af pigerne, og har ikke haft det siden vi forlod dem - og det er netop pointen. Jagten og nedlæggelsen er målet i sig selv - ikke gensynet. Desuden skal man ikke altid prøve at gentage en god oplevelse. Næste tur vil give basis for nye jagtture.

Det var en lille historie som jeg selv har moret mig meget over at tænke tilbage på - for mit eget vedkommende svære odds at opnå en situation med netop denne konstellation bestående af 2 piger, høj liderlighed, trekant, morskab, etc. Og skønt at dele hele opbygningen, eksekveringen og evalueringen med min wingman.

Redigeret af sexrevy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg scorede en luder efter første gang hos hende.

Hun fik mit nr og så tog vi den derfra.

Det er nok min vildeste scoring, selvom den ikke tæller i din opgørelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var for år tilbage sammen med en 'månedens side 9 pige' i en længere periode

jeg har efterfølgende været kæreste med en gp'er i 6 år og så igen en anden gp'er i 3 år

jeg har altid været 'besat' af skønne piger om de er gp'er eller ej er lige gyldigt, bare de er sKØNNE i mine øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min vildeste scoring kan jeg ikke berette om, for pigens skyld.

Men min næst vildeste scoring... Så skal vi nogle år tilbage. Mig og en ven havde besluttet at nu skulle der trænes, så vi meldte os ind i den lokale pumper. En af de ansatte var en mega babe. Moden, store kasser og rigtig fit. Hun stod for indmelding, kondi test, motions program og alt det der.

Ellers var hun der tit og træne, når hun ikke arbejdede.

En sen tirsdag aften, var vi der kun mig og hende, hun var på job men da der var dødt, lukkede hun biksen så vi kunne træne i fred.

Rimelig hurtigt gik der snak og hygge i den, samt nogle "konkurrencer" hvor hun var meget bedre end mig til alt. Vi klikkede ret godt, og jeg kæmpede bravt, men delvist forgæves, for at holde en rejsning af flagstangen nede og/eller usynlig.

Men ak, der havde hun vist spottet, for da jeg lå færdig på gulvet efter en mavebøjnings dyst, satte hun sig på maven af mig og holdt mine arme nede mod gulvet. Et frækt blik og de store nødder i sports bh'en faretruende nær. Reaktionen udeblev ikke... "Shit" tænkte jeg. Men "nåååh der er vist en muskel der er i god form, men den er vist da også helt i top", " når nu resten er slapt, så må jeg vist hellere fitness teste den".

Hun trak bh,en af og maste nødderne i ansigtet. Hun havde set at jeg havde betragtet hende ud af øjenkrogen de gange hun trænede, og havde kun venter på det rette øjeblik.

Der blev knaldet til den store guld medalje på alle de maskiner man kunne benyttet til det formål...

Jeg fik personlig træning et par gange mere, inden hun fra den ene dag til den anden ikke var der mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det vildeste jeg kan bidrage med er: Jeg har aldrig scoret - aldrig.

MEN jeg har ladet mig score en del gange :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den bedste længste vildeste dejligste sjoveste smukkeste scoring? Tjah det må vel heldigvis være min kone ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Teknisk set var det egentlig nok mig der blev scoret - men en fantastisk oplevelse jeg altid vil huske, var det alligevel.

Vi skal 12-13 år tilbage i tiden, hvor jeg var taget alene til koncert i Store Vega med det franske electronica-band "Air". Ingen af gutterne kunne/ ville tage med, og jeg ville sgu ikke gå glip af deres første show på dansk grund. Efter opvarmningsbandet havde spillet stillede jeg mig helt op i forreste række foran scenen og var klar til Air.

De gik igang og det var superfedt fra første nummer og jeg stod der alene og nød koncerten. Et par numre inde i koncerten fik jeg ud af øjenkrogen øje på en smuk ung blondine, som stod 4-5 meter til venstre for mig. Jeg fik kort øjenkontakt med hende og koncentrerede mig så igen om scenen. I løbet af de næste 3-4 numre kunne jeg ud af øjenkrogen se hvordan hun lidt efter lidt fik bevæget sig tættere og tættere på mig, indtil hun pludseligt lige møvede sig ind, så hun nu stod mellem scenen og mig. Sådan stod vi lidt mens hun grindede sin røv stille op af min pik, før hun vendte sig om og kyssede mig. Resten af koncerten formoder jeg var ligeså god som første del - men jeg havde ligesom fokus et andet sted og kyssede og pillede ved den skønne.

Efter koncerten gik vi ud i baren, og drak en øl mens vi kyssede videre uden at sige andet end et par sætninger til hinanden. Efter at have drukket ud og et sigende blik smuttede vi ned efter vores tøj og smuttede ud på Enghavevej, hvor vi endte henne aner jeg ikke - men hun trak mig ind i en åben port og ind en baggård, hvor vi så ellers kneppede som kaniner på en bænk i et mørkt hjørne...

Bagefter smuttede vi ud på gaden og efter et par lange kys og et farvel skiltes vi.... Det var ikke mange ord vi vekslede, ikke en gang hendes navn eller alder fik jeg og vi udvekslede ingen kontakt-oplysninger... men det var heller ikke væsentligt... der var tale om rå seksuel tiltrækning i en grad jeg kun har oplevet 2-3 gange i mit liv. Oplevelsen var perfekt og noget jeg husker tilbage på som det ultimative one-night-stand.

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg

Link til indlæg

En af mine vildeste scoringer (som ikke blev kæreste bagefter), så skal vi nok tilbage til studietiden. Den gode gamle kollegiefest, hvor festen foregik i fællesrummet med sofaer, køkken, spisepladser mv. Jeg sad i sofaen, faldt i snak med en pige ved siden af, gav hende ret i en masse ting (som jeg reelt var uenig med hende i), og så begyndte fingrene at flette samme og kyssene kom bagefter.

Natten gik og deltagerne raslede gradvist væk, indtil det kun var mig, hende og hendes ven som sad tilbage. Så gad vi ikke vente mere, og vi begyndte bare at snave mens vennen sad akavet stille indtil han rejste sig og gik. Hun skyndte sig op, låste døren, skyndte sig tilbage, og så gik vi ellers igang. Kneppede i sofaen, på spisebordet, på køkkenbordet og tilbage i sofaen. Husker jeg svedte som havde jeg løbet en marathon. Husker også at rummet havde store panoramvinduer med udsigt til totalt mørke, som fungerede som et spejlbillede for hele fællesrummet, så jeg kunne se mig selv præstere doggie stilen.

Morgenen efter delte vi lige bussen væk, og det var det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ingen vilde scoringer. den vilde scoring har jeg til gode så er bare spørgsmålet hvem der score hvem når det sker.

men i mine drømme kan alt ske fordi jeg jo selv bestemmer det.

den vildeste scoring jeg dog kender til er mine forældre de scorede endda på en bilbro de stødte på hinanden og en af dem sagde hej. de har været gift i snart 46 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet at score... Er ikke typen der vil have et nej, eller den kolde skulder.

Om så det er fordi, jeg er for uvidende, nervøs, hunderæd, manglende selvtillid, eller rent skær dovenskab, vil jeg ikke komme ind på.

Men er dog blevet scoret en del gange, uden de store problemer.

På det punkt er jeg nok for nem.... Men har dog haft mange kærester, I tidens løb, så har da været heldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

altså ved et bilsammenstød ? forelskelse ved første BANG :P

Hehe dog var det ikke dramatisk, og tja jeg kender min mor godt nok til at han ville sagsøge min arme far i stedet for at tænke han er virker dragende på mig. men sikke en historie hvis det var tilfældet trafiksammenstød men problemet var bare at min mor var for ung til at have kørekort.

nu kunne jeg forsætte lidt på tråden hvor mødte i jeres kære henne og under hvilken omstændigheder exer tæller også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

den vildeste... 

i dont know... i forhold til hvad :) 

den sjoveste tror jeg var i pariserhjulet der stod foran palads-biografen for et par år tilbage... jeg var på vej hjem fra en date der aldrig havde udviklet sig til mere end en gåtur rundt om søerne og tænkte at det skulle jeg da lige prøve, så aftenen ikke var helt spildt...  - der var ikke rigtig nogen kø så gad godt vente :) 

jeg var naturligt nok klædt på til en date og var dermed ikke just usynlig og var klædt på så alle muligheder var åbne (det var fandme koldt at være godt forberedt)

der stod 7 drenge omkring de 23-24 år i et selskab lige foran mig og havde det ret sjovt...  det 7ende hjul (nok den mest generte) var faktisk også den mest lækre... og jeg gav ham mit bedste smil - og jeg er pænt sikker på at hvis klokken ikke have været 10 om aftenen, så havde jeg fået set hans fjæs skifte til tomat-rød.... 

men det blev han altså ikke mindre hot af i mine øjne.. 

der går omkring 10 minutters ventetid hvor jeg står og laver fis med hele den der gruppe af drenge for at få tiden til at gå og vi griner og har det rigtig sjovt... men ham den nuttede, han har ingen ide om hvad han skal deltage med... han smiler bare høfligt og virker som om han gerne vil være med uden at ane hvordan

da det omsider blev vores tur, så får drengene at vide at det er max 6 i gondolen så den generte hottie bliver "efterladt" da de andre bare går ind i gondolen uden hensyntagen til at han ikke kommer med.. 

det syntes jeg faktisk var rigtig tarveligt, så jeg spørger ham om han vil sidde sammen med mig og han nikker og siger ja tak... han er tydeligvis lidt ked af bare at blive ditchet af gruppen uden videre

vi starter og kører lidt op af mens alle dem der er ankommet bagefter mig bliver læsset på..... vi vinker til drengegruppen der vinker tilbage og de peger og griner... og ham den søde jeg nu sidder sammen med virker efterhånden ret genert over situationen... 

jeg får en ide... og 100% direkte som jeg er spørger jeg ham lige ud... 

"jeg synes du er totalt lækker, og jeg har rigtig meget lyst til at give dine venner lidt at være misundelige over... har du lyst til at blive forført i et pariserhjul??

han blev temmelig mundlam og kiggede over på sine venner der nu havde tabt interessen for vores gondol og det virkede som om han tænkte 10.000 tanker i sekundet... men han traf en hurtig beslutning og sagde "ok" - og så sagde han ellers ikke sååååå meget mere på den tur :) 

de næste 10 minutter har i sikkert allesammen fantasi til at forestille jer hvordan forløb i min gondol...  jeg er ikke helt sikker på om han fandt ud af hvad der ramte ham, men han var dejlig og blev bestemt ikke mindre dejlig af at blive "pakket ud" - guderne skal vide han ikke havde noget at skamme sig over... :D :D :D :D :D

jeg placerede os så det var mig der havde ansigtet vendt mod hans venner så han ikke ville blive nervøs undervejs - og det var nok en ret god ide for der gik højest et minuts tid - så havde hans venner spottet hvad der foregik og alle 6 havde næsen trykket flade mod ruderne...  

jeg tog hvad jeg ville have (og han havde en del at tage af så jeg blev ret happy ret hurtigt) mens jeg var flad af grin indvendig over tankerne om hvordan hans venner ville reagere når vi kom ned.... der var ingen tvivl om at han nu fik den opmærksomhed der ikke var blevet ham til del hele aftenen... 

Da de 6 drenge blev læsset af på platformen kyssede jeg hottien (aner ikke hvad han hed) farvel ....  og da døren åbnede banede jeg mig vej forbi drengene mens de spurtede hen til ham... 

jeg grinede hele vejen hjem.... den aften var absolut ikke spildt selv om den oprindelige date var en spade *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den scorring / one-night stand, der ligger længst fra de andre må være fra en våd aften i byen.

Jeg var på en cafe/bar/værsthus (Larsens Platz) hvor jeg spillede pool med nogle venner, oppe i baren sad en pige som jeg fik øjenkontakt med. Denne øjenkontakt blev etableret oftere og oftere, og krydret med smil og blink med øjnene, da klokken pludselig nærmede sig lukketid valgte jeg at gå op til hende, og bare spørge hende direkte, om ikke hun ville med hjem? Det svarede hun jo til, hvorefter vi gik gik i høet. Det var først på vej hjem, at vi præsenterede os selv og talte sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

den vildeste...

den sjoveste tror jeg var i pariserhjulet der stod foran palads-biografen for et par år tilbage... jeg var på vej hjem fra en date der aldrig havde udviklet sig til mere end en gåtur rundt om søerne og tænkte at det skulle jeg da lige prøve, så aftenen ikke var helt spildt... - der var ikke rigtig nogen kø så gad godt vente :)

jeg var naturligt nok klædt på til en date og var dermed ikke just usynlig og var klædt på så alle muligheder var åbne (det var fandme koldt at være godt forberedt)

der stod 7 drenge omkring de 23-24 år i et selskab lige foran mig og havde det ret sjovt... det 7ende hjul (nok den mest generte) var faktisk også den mest lækre... og jeg gav ham mit bedste smil - og jeg er pænt sikker på at hvis klokken ikke have været 10 om aftenen, så havde jeg fået set hans fjæs skifte til tomat-rød....

der går omkring 10 minutters ventetid hvor jeg står og laver fis med hele den der gruppe af drenge for at få tiden til at gå og vi griner og har det rigtig sjovt... men ham den nuttede, han har ingen ide om hvad han skal deltage med... han smiler bare høfligt og virker som om han gerne vil være med uden at ane hvordan

da det omsider blev vores tur, så får drengene at vide at det er max 6 i gondolen så den generte hottie bliver "efterladt" da de andre bare går ind i gondolen uden hensyntagen til at han ikke kommer med..

det syntes jeg faktisk var rigtig tarveligt, så jeg spørger ham om han vil sidde sammen med mig og han nikker og siger ja tak... han er tydeligvis lidt ked af bare at blive ditchet af gruppen uden videre

vi starter og kører lidt op af mens alle dem der er ankommet bagefter mig bliver læsset på..... vi vinker til drengegruppen der vinker tilbage og de peger og griner... og ham den søde jeg nu sidder sammen med virker efterhånden ret genert over situationen...

"jeg synes du er totalt lækker, og jeg har rigtig meget lyst til at give dine venner lidt at være misundelige over... har du lyst til at blive forført i et pariserhjul??"

han blev temmelig mundlam og kiggede over på sine venner der nu havde tabt interessen for vores gondol og det virkede som om han tænkte 10.000 tanker i sekundet... men han traf en hurtig beslutning og sagde "ok" - og så sagde han ellers ikke sååååå meget mere på den tur :)

de næste 10 minutter har i sikkert allesammen fantasi til at forestille jer hvordan forløb i min gondol... jeg er ikke helt sikker på om han fandt ud af hvad der ramte ham, men han var dejlig og blev bestemt ikke mindre dejlig af at blive "pakket ud" - guderne skal vide han ikke havde noget at skamme sig over... :D :D :D :D :D

jeg placerede os så det var mig der havde ansigtet vendt mod hans venner så han ikke ville blive nervøs undervejs - og det var nok en ret god ide for der gik højest et minuts tid - så havde hans venner spottet hvad der foregik og alle 6 havde næsen trykket flade mod ruderne...

jeg tog hvad jeg ville have (og han havde en del at tage af så jeg blev ret happy ret hurtigt) mens jeg var flad af grin indvendig over tankerne om hvordan hans venner ville reagere når vi kom ned.... der var ingen tvivl om at han nu fik den opmærksomhed der ikke var blevet ham til del hele aftenen...

Da de 6 drenge blev læsset af på platformen kyssede jeg hottien (aner ikke hvad han hed) farvel .... og da døren åbnede banede jeg mig vej forbi drengene mens de spurtede hen til ham...

jeg grinede hele vejen hjem.... den aften var absolut ikke spildt selv om den oprindelige date var en spade *gg*

Den generte 7 hjul. Det kunne SÅ meget have været mig i den alder.

Jeg er dog aldrig blevet knaldet i er pariser hjul.

Men jeg er dog blevet slæbt hjem og bollet i stykker af en moden kvinde, da jeg var blevet efterladt på en bar af et polterabend selskab. Totalt glemt af de andre der havde travlt med at drikke sig i hegnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

den vildeste... 

den sjoveste tror jeg var i pariserhjulet der stod foran palads-biografen for et par år tilbage... jeg var på vej hjem fra en date der aldrig havde udviklet sig til mere end en gåtur rundt om søerne og tænkte at det skulle jeg da lige prøve, så aftenen ikke var helt spildt...  - der var ikke rigtig nogen kø så gad godt vente :)

der stod 7 drenge omkring de 23-24 år i et selskab lige foran mig og havde det ret sjovt...  det 7ende hjul (nok den mest generte) var faktisk også den mest lækre... og jeg gav ham mit bedste smil - og jeg er pænt sikker på at hvis klokken ikke have været 10 om aftenen, så havde jeg fået set hans fjæs skifte til tomat-rød.... 

"jeg synes du er totalt lækker, og jeg har rigtig meget lyst til at give dine venner lidt at være misundelige over... har du lyst til at blive forført i et pariserhjul??

de næste 10 minutter har i sikkert allesammen fantasi til at forestille jer hvordan forløb i min gondol...  jeg er ikke helt sikker på om han fandt ud af hvad der ramte ham, men han var dejlig og blev bestemt ikke mindre dejlig af at blive "pakket ud" - guderne skal vide han ikke havde noget at skamme sig over... :D :D :D :D :D

Da de 6 drenge blev læsset af på platformen kyssede jeg hottien (aner ikke hvad han hed) farvel ....  og da døren åbnede banede jeg mig vej forbi drengene mens de spurtede hen til ham... 

Du er og bliver en frækkert ;) ;).

Alene sætningen: "jeg er ikke helt sikker på om han fandt ud af hvad der ramte ham" er i sit ordvalg vist ret typisk for for dig.

Når man kommer dig nærmere, kan man vist blot håbe på selv at få indflydelse på, om det er et vulkanudbrud eller en tsunasmi, der skal feje en omkuld :D :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke så vildt igen, men mere et generelt råd til alle jer der tilkendegiver at i ikke har scoret endnu.

Alle mine scoringer til dato er blevet til på dansegulvet. Så som jeg siger til de unge knægte jeg ind i mellem falder i snak med om emnet: lær at danse.

Jeg er en af de heldige få der af min moder blev tvunget til pardans som knægt. Jeg brød mig ikke om det i sin tid, men det har i den grad over årene betalt sig tilbage. Der sker et eller andet biologisk med kvinder på et dansegulv, når de mærker at de danser med en mand der er i stand til at føre.

/ungersvend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke så vildt igen, men mere et generelt råd til alle jer der tilkendegiver at i ikke har scoret endnu.

Alle mine scoringer til dato er blevet til på dansegulvet. Så som jeg siger til de unge knægte jeg ind i mellem falder i snak med om emnet: lær at danse.

Jeg er en af de heldige få der af min moder blev tvunget til pardans som knægt. Jeg brød mig ikke om det i sin tid, men det har i den grad over årene betalt sig tilbage. Der sker et eller andet biologisk med kvinder på et dansegulv, når de mærker at de danser med en mand der er i stand til at føre.

/ungersvend

Det lyder bare til at være helt i orden.

Jeg har selv en håbløs rytme i kroppen og undgår bevidst dans. Først efter de to første kasser whisky har jeg fået et hvidt snit, der gør, at jeg "upåvirket" kan gå på et dansegulv :) :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

den vildeste... 

For den historie, får du det længste og vildeste knus og kram...:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min bedste var nok da jeg tog paa en roadtrip med 3 venner igennem europa. Havnede omkring Lido di jesolo hvor jeg scorede en superlaekker portugisisk reklamepige for Haribo(!). Hun havde tydeligvis ikke guffet saa meget slik selv...damn hun var sproed. Havde laekker sex med hende paa stranden og koerte senere ud paa en lille landevej fordi der var lidt for "mange" mennesker paa stranden.

Havde noget laekker sex med hende i hendes bil, hvor der lige pludselig kom en bil koerende som jeg saa i bakspejlet mens hun red mig. Det var politiet og vi fik noget toej paa og jeg stod med bule i bukserne mens hun forklarede politiet at alt var ok. 

Aftalen var at jeg skulle kontakte hende dagen efter, men fik aldrig gjort det...havde heftige toemmermaend og vi skulle desvaerre hjem 2 dage efter. Aerger mig stadig den dag idag at jeg ik tog kontakt til hende efterfoelgende da jeg stadig havde hendes nummer.

Men gode minder trods alt :cool: !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen der har været mange spændende scoringer gennem tiden :D

På en ferierejse, scorede jeg en pige fra Usa, som var forlovet derhjemme og hun skulle giftes om få mdr. Hun ville give den fuld gas inden sit bryllup, hvorefter hun lovede at holde sig på "måtten" yeah right ! :P det blev en heftig uge med sol, strand, flirt og sex på forskellige steder. Ferien var slut og festen var forbi, vi holdt kontakten bagefter, hun sendte mig sine bryllupsbilleder, jeg smilede inden i og tænkte stakkels mand, han skulle bare vide hvad jeg lavede sammen med hans søde kone, det finder han nok aldrig ud af :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen der har været mange spændende scoringer gennem tiden :D

. Det med at holde sig på måtten ..............

På en ferierejse, scorede jeg en pige fra Usa, som var forlovet derhjemme og hun skulle giftes om få mdr. Hun ville give den fuld gas inden sit bryllup, hvorefter hun lovede at holde sig på "måtten" yeah right ! :P det blev en heftig uge med sol, strand, flirt og sex på forskellige steder. Ferien var slut og festen var forbi, vi holdt kontakten bagefter, hun sendte mig sine bryllupsbilleder, jeg smilede inden i og tænke stakkels mand, han skulle bare vide hvad jeg lavede sammen med hans søde kone, det finder han nok aldrig ud af :P

Hæhæ, uartige dreng

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...