Hop til indhold
Soy

I mellemtiden 1 - Somkhid

Recommended Posts

Det er længe siden, at jeg har bidraget til dette forum, så…..

En dag jeg, hvor jeg kom forbi Somkhid, kom lysten over mig og jeg meldte mig til en times afslappende massage. Jeg blev vist til det bageste rum, tog tøjet af og lidt efter kom en ældre thaikvinde, 50+, ind i lokalet. Jeg fik en gang oliesjasket ligegyldig massage. Efter lidt massage på forsiden begyndte hun at baby-pludre med pjoverten og spurgte, om jeg ville have mere.

Nej tak.

Der er temmelig usexet når ældre thaikvinder taler babysprog med ens pik.

/Soi

Redigeret af Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg

En dag jeg, hvor jeg kom forbi Somkhid, kom lysten over mig og jeg meldte mig til en times afslappende massage. Jeg blev vist til det bageste rum, tog tøjet af og lidt efter kom en ældre thaikvinde, 50+, ind i lokalet. Jeg fik en gang oliesjasket ligegyldig massage. Efter lidt massage på forsiden begyndte hun at baby-pludre med pjoverten og spurgte, om jeg ville have mere.

Nej tak.

/Soi

Kommer der jævnligt og har altid fået rigtig god massage derinde, ikke meget "ligegyldigt" over det.

Er enig i at det ikke er optimalt, når der snakkes sådan til pikken. Tror hun mener, at det er noget mænd kan lide, for hun gør det hver gang.

Til gengæld giver hun et ret godt HJ..... Og har der været andre på job, har de også gjort det ganske udmærket.

Var en yngre model der inde for nogle måneder siden. Da hun bad mig vende mig om på ryggen, placerede hun håndklædet på min mave, så hun havde frit udsyn til nedre regioner. Og der gik heller ikke lang tid før hun spurgte, om jeg også ville have massage der. Ja tak og et fantastisk HJ.

Har desværre ikke kunnet overtale dem til meget andet derinde. For meget lang tid siden var der dog en af dem, jeg overtalte til at tage sine bryster frem, så jeg kunne smage på dem.

Ind i mellem er de 2 om massagen, men den ene foretrækker desværre altid før de når til afslutningen...

Just my 2 cents :-)

/Indo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej tak.

/Soi

Kommer der jævnligt og har prøvet forskellige derinde. Har ikke prøvet hende på 50+

Jeg har været tilfreds hvergang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...