Hop til indhold
Soy

I mellemtiden 4 - Cat i Randers

Recommended Posts

Det er længe siden, at jeg har bidraget til dette forum, så…..

Jeg er en stor tilhænger af thaimassage, - både den med lykkelig slutning og den uden.

Én massør har jeg et ganske særligt forhold til:  Cat i Randers. Hun og jeg har et nærmest venskabeligt forhold med både pjank og små fortrolige stunder og jeg bliver altid modtaget med stor begejstring. jeg elsker, hvad hun gør ved mig, og hun nyder en hel del, hvad jeg gør ved hende.

Alligevel kom det bag på mig, da jeg for kort tid siden lod min vej falde forbi. Inden jeg havde fået bukserne helt af, var jeg midt i at modtage et forrygende blowjob. Det blev afløst af Cats fænomenale og meget nærgående massage, da jeg endelig fik viklet mig ud af mit tøj.

Damn hvor er hun fræk‼!

Det endte selvfølgelig lykkeligt på op til flere måder og jeg tog veltilfreds afsked og glæder mig allerede til næste gang.

/soi

Redigeret af Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest glatmandrds

Det er længe siden, at jeg har bidraget til dette forum, så…..

Jeg er en stor tilhænger af thaimassage, - både den med lykkelig slutning og den uden.

Én massør har jeg et ganske særligt forhold til:  Cat i Randers. Hun og jeg har et nærmest venskabeligt forhold med både pjank og små fortrolige stunder og jeg bliver altid modtaget med stor begejstring. jeg elsker, hvad hun gør ved mig, og hun nyder en hel del, hvad jeg gør ved hende.

Alligevel kom det bag på mig, da jeg for kort tid siden lod min vej falde forbi. Inden jeg havde fået bukserne helt af, var jeg midt i at modtage et forrygende blowjob. Det blev afløst af Cats fænomenale og meget nærgående massage, da jeg endelig fik viklet mig ud af mit tøj.

Damn hvor er hun fræk‼!

Det endte selvfølgelig lykkeligt på op til flere måder og jeg tog veltilfreds afsked og glæder mig allerede til næste gang.

/soi

Du har ikke overvejet om ikke det  "venskabelige"  forhold bare er hendes måde at fastholde kunderne på ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...