Hop til indhold
Helot

Sara PRIVAT 8700

Recommended Posts

Hej Brødre

 

Har været ude som pioner i Horsens i dag for at finde ud hvem denne Sara er -> https://annoncelight.dk/annonce/134155/sara-privat-8700-pris-fra-500 eller  http://www.voksenlisten.dk/uskyldig-q

 

Fik hurtig kontakt og instrukser på sms. Annoncerne på Voksenlisten eller på annoncelight er meget ærlig, og jeg var/er kun tilfreds med det jeg så og mødte - og modtog!

 

Bestilte en halv time massage med fransk afslutning. Massagen var nu lidt overflødig, men det var rart at ligge og nyde nærheden og vente på at hun tog den i munden. Sara har nogle ualmindelige dejlige silikone bryster, og jeg havde aldrig gætte det hvis hun ikke selv havde fortalt det. Fik så lige en lektion om hvordan man kunne få lagt implantatet ;-)

 

Jeg fik det jeg kom for. Sara er en sød pige med ben i næsten. Hun ser ud som hun selv beskriver sig, dog med det minus at hun er ryger. Skal besøge hende igen for lidt rigtig sex, og de bryster.

 

Fik desuden et bad før og efter..

 

Helot

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej helot 

Tak for din fine beskrivelse af din oplevelse hos mig.

Jeg var meget ny da du besøgte mig, og da jeg desværre leger for sjældent føles hver gang næsten som første gang..hehe

Jeg tager Glædelig i mod råd om hvad jeg evt kan gøre bedre.

Sorry med rygning og lektion i implantater haha.. min nervøsitet der løb af med mig.

Knus Sara 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ Sara.... Det er jo også længe siden...... Og du har sikkert ingen ide om hvem jeg var ;-) måske skal vi gøre det om idag? - og måske prøve noget nyt frækt...... - for jeg husker de bryster *suk*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sara: Jeg skrev en besked til dig igår, men ingen svar :)

Mit spørgsmål var bare, yder du din frække service endnu, eller er du stoppet?

mvh

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, den Tue Nov 17 2015 05:53:58 GMT+0100:

Hæhæ Sara.... Det er jo også længe siden...... Og du har sikkert ingen ide om hvem jeg var ;-) måske skal vi gøre det om idag? - og måske prøve noget nyt frækt...... - for jeg husker de bryster *suk*

Hihi..dejligt du huske mine bryster..sf.. jeg leger muligvis i morgen mellem 10 - 15 eller fredag mellem 10 - 15. .sf..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
uskyldig-q skrev, for 15 timer siden:

Hihi..dejligt du huske mine bryster..sf.. jeg leger muligvis i morgen mellem 10 - 15 eller fredag mellem 10 - 15. .sf..

 

Torsdag er en god dag . Hvad med en omvendt dag.. Jeg giver dig massage, og så kan du jo honorære mit massage efter fortjeneste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 19 timer siden:

Torsdag er en god dag . Hvad med en omvendt dag.. Jeg giver dig massage, og så kan du jo honorære mit massage efter fortjeneste. 

Haha det ville du ønske hva. ..

Desværre ikke en mulighed; men du må meget gerne giv mig massage. .SF. .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...