Hop til indhold
Vegasus

Privatpiger omkring Viborg.

Recommended Posts

Nogen der kender til privatpiger i og omkring Viborg? 10-15 km. radius.

Ingen særlige krav til alder/vægt/udseende.

Lad mig vurdere det.

I vader i piger i syd, øst og nordjylland. Og det kan man da godt blive en smule misundelig over;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kender til privatpiger i og omkring Viborg? 10-15 km. radius.

Ingen særlige krav til alder/vægt/udseende.

Lad mig vurdere det.

I vader i piger i syd, øst og nordjylland. Og det kan man da godt blive en smule misundelig over;)

 

 Trine

 

Har ikke selv været der, men hun får gode anmeldelser herinde.

 

 

 

Eller kør lidt mere end 15km og besøg Nikita.i Hammershøj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malene Vang er der delte meninger om, men jeg synes nu hun er rigtig sød og vil gerne besøge hende igen  :-P

 

 

(eller søg evt. selv på Malene Vang på Eroguide)  :idea:

 

Se hendes nyeste annonce her:

 

https://annoncelight.dk/annonce/133704/vaad-sex-loerdag-viborg

 

Våd sex, Lørdag - Viborg. - 255 visning(er)

Oprettet 2 dag(e) siden d. 21. Juni kl. 08:55

Jeg er liderlig og vild med sex. Jeg er til alt i alm. fræk, våd kærestesex, jeg får let sprøjteorgasmer. Du er gavmild, og dit udseende betyder ikke noget, bare du er sød og ordentlig.

Jeg er fræk, sød, køn, glad, positiv og meget ligetil, 42 år,160/69/ 85B. Runde former.

Kan mødes i Viborg, Lørdag, i dag kl. 13.00. - 21.00

Privat og diskret, lever ikke af dette. Er bare liderlig og vild med sex og pik... Tænder på at sælge mig selv..

Har du besøgt mig tidligere, så nævn det i smsén. Jeg gemmer ikke tlf. numre og kan derfor ikke genkende dig : )

Aftaler laves på mail [email protected] eller sms: 2977 6026. Jeg har almindeligt job til dagligt og besvare din besked, når jeg har tid. (indtalte beskeder aflyttes ikke).

Billeder fremsendes ikke.

Renlighed og diskretion er en gensidig selvfølge.

Knus og krammer Malene

 

NB. den nemmeste måde at finde private piger i dit lokalområde er ofte ved at søge på bynavne - således skal du f.eks på 

https://annoncelight.dk/

bare søge på f.eks. Viborg  :)

På den måde undgår du oftest også alle de irrelevante landsdækkende, google oversatte mv. og får måske endda flere af annoncørens gamle annoncer frem.

Check så evt. annoncørerne ved at søge på tlf. nr. alene eller andre spc. småting ved annoncerne.

Må indrømme, jeg selv opfordrer annoncører til at slette gamle annoncer, for at undgå at visse folk incl. told og skat, kan snage alt for meget  :roll: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender Malene.... Hmmm!.... Indgående;)

Hun blir jo psyko, når hun ser en pik.

På den HELT gode måde altså:)

Tak for tippene Jernsvin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...