Hop til indhold

Privatpiger omkring Viborg.

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kender til privatpiger i og omkring Viborg? 10-15 km. radius.

Ingen særlige krav til alder/vægt/udseende.

Lad mig vurdere det.

I vader i piger i syd, øst og nordjylland. Og det kan man da godt blive en smule misundelig over;)

Skrevet

Nogen der kender til privatpiger i og omkring Viborg? 10-15 km. radius.

Ingen særlige krav til alder/vægt/udseende.

Lad mig vurdere det.

I vader i piger i syd, øst og nordjylland. Og det kan man da godt blive en smule misundelig over;)

Trine

Har ikke selv været der, men hun får gode anmeldelser herinde.

Eller kør lidt mere end 15km og besøg Nikita.i Hammershøj.

Skrevet
  • Author

Tak for tippet Lux.

Glemte vist en streg under "privatpiger";)

Skrevet

Malene Vang er der delte meninger om, men jeg synes nu hun er rigtig sød og vil gerne besøge hende igen  :-P

(eller søg evt. selv på Malene Vang på Eroguide)  :idea:

Se hendes nyeste annonce her:

https://annoncelight.dk/annonce/133704/vaad-sex-loerdag-viborg

Våd sex, Lørdag - Viborg. - 255 visning(er)

Oprettet 2 dag(e) siden d. 21. Juni kl. 08:55

Jeg er liderlig og vild med sex. Jeg er til alt i alm. fræk, våd kærestesex, jeg får let sprøjteorgasmer. Du er gavmild, og dit udseende betyder ikke noget, bare du er sød og ordentlig.

Jeg er fræk, sød, køn, glad, positiv og meget ligetil, 42 år,160/69/ 85B. Runde former.

Kan mødes i Viborg, Lørdag, i dag kl. 13.00. - 21.00

Privat og diskret, lever ikke af dette. Er bare liderlig og vild med sex og pik... Tænder på at sælge mig selv..

Har du besøgt mig tidligere, så nævn det i smsén. Jeg gemmer ikke tlf. numre og kan derfor ikke genkende dig : )

Aftaler laves på mail [email protected] eller sms: 2977 6026. Jeg har almindeligt job til dagligt og besvare din besked, når jeg har tid. (indtalte beskeder aflyttes ikke).

Billeder fremsendes ikke.

Renlighed og diskretion er en gensidig selvfølge.

Knus og krammer Malene

NB. den nemmeste måde at finde private piger i dit lokalområde er ofte ved at søge på bynavne - således skal du f.eks på 

https://annoncelight.dk/

bare søge på f.eks. Viborg  :)

På den måde undgår du oftest også alle de irrelevante landsdækkende, google oversatte mv. og får måske endda flere af annoncørens gamle annoncer frem.

Check så evt. annoncørerne ved at søge på tlf. nr. alene eller andre spc. småting ved annoncerne.

Må indrømme, jeg selv opfordrer annoncører til at slette gamle annoncer, for at undgå at visse folk incl. told og skat, kan snage alt for meget  :roll: 

Skrevet
  • Author

Kender Malene.... Hmmm!.... Indgående;)

Hun blir jo psyko, når hun ser en pik.

På den HELT gode måde altså:)

Tak for tippene Jernsvin.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.