Hop til indhold
Gæst

Tag Min Kone

Recommended Posts

Heldigvis har vi hver sin smag, og jeg da en af de personer som syntes godt om konen, og vil nyde at besøge hende tirsdag aften.

ikke alene ser hun godt ud, men er også dejlig naturlig, når vi hygger os.

mvh ægte ven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

ja lav en anmeldelse eller en god reklame igen hun er sku ikke for køn kan jeg se :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var på besøg hos godten sidste gang de var i DK, blev jeg som det naturligste, modtaget med et stort smil og kram, efter lidt snakken frem og tilbage skulle vi jo til lagengymnastikken, og her manglede hverken kys eller et godt gensidig blov inden vi gik i gang med de forskellige stillinger. 

igen lidt snak og så øve os igen, så alt i alt en god oplevelse, som jeg glæder mig til at prøve i morgen aften igen.

det gik så godt at jeg næsten havde glemt at betale det beløb som vi havde aftalt, da der også skulle kysses farvel.

:cool: et dejligt smil da jeg kørte hjem, og tiden ja der var god tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

...spændende, og ikke mindst temmelig anderledes koncept...prisen er der da ikke noget at sige til, bad tilbydes før og efter...lækkert  :wink:

skønhed kan man altid diskutere, og det bliver der nok aldrig enighed om...smag og behag, men skønhed kan også i dette sammenhæng

være en indlevelse samt nærvær, og ikke mindst en naturlig lyst... mon ikke hun er et besøg værd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grækeren - jeg kan love dig hun er et besøg værd. Besøgte hende også sidste gang de var her. Mødte op på den angivne adr. her til formiddag- sms 10 min før - alt klapper.

Hun modtog mig med et stort dejligt smil på terrassen i en lille sort sexet kjole. Hun ser fantastisk ud og nem at snakke med på mit dårlige skoleengelsk.  Dejligt blid blow til far og fransk til hende. Derefter et dejligt ridt, hvor jeg lå på ryggen - hun forstår at bruge understellet. Wow. Timen fløj af sted.

Fortalte hun var skøn - I am just horny var svaret. Jeg er klar næste gang de kommer på ferie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hos veninden i går, ja det kalder jeg de gode piger, og jeg havde i forvejen bedt veninden om at hun måtte elske med mig alt det hun orkede, og da de obligatoriske kys og kram var overstået, trak hun mig ind til det lille soveværelse, og så blev det dyrket sex i over en time i alle stillinger, bedst som jeg lige ville ligge lidt og puste ud, fik hun lillefyr igen og tog for sig af den.

det er længe siden jeg har haft så god en oplevelse.

da vi syntes nu kunne vi ikke mere blev der lidt sludder om løst og fast og et på gensyn kys og kram

en super oplevelse, som helt sikkert skal gentages, næste gang hun inviterer.

hilsen ægte ven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om de er stoppet?

Det ved de vel kun selv  :wink:

De træffes kun et par gange om året i ferier, så hold øje med annoncerne omkring jul.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

de plejer gerne at smide en mail til stam kunderne inden de kommer til landet, så jeg går og venter på at den kommer, så vi kan hygge et par timer igen.

ægte ven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...