Hop til indhold
Guest stump

Dansker gifter sig med 30 til 40 thailændere :-C

Recommended Posts

Der går du så efter manden én gang til, heine. Du har været der før, så vidst jeg husker. Den med at jeg altid vil have ret.

Det er så forkert som det overhovedet kan være.

Den lader vi lige stå et øjeblik!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Det er ret usmart at vælge en barpige. Find istedet enten den berømte pige fra landet eller find gennem datingsider en pige med et andet job, gerne en uddannelse.

Uden altid at ville have ret, barpigerne er ofte fra landet. Ofte sendt af familien, som lige har set at naboens datter har fundet en tyr fra Danmark, Tyskland, eller fra, ja hvor som helt, og nu har de fået ny bil.

Internettet var godt nok i starten, men thai kulturen kommer jo altid ind. Samme med Cambodja og Filippinerne. Og vel også andre steder i verden?

Det er iøvrigt morsomt at se de Dating annoncer der dukker op på nettet. Begge veje. Både de næsten totaltdebutterende kvinder, og dem der lover asiatske piger gode mænd, som både har penge, og som aaaldrig vil være dem utro. Og som selvfølgelig forstår, at der hverken er A-kasse, bistandshjælp eller pension i de lande de selv kommer fra. Statsansatte dog undtaget. Og derfor vil de mænd fra vesten have 100% forståelse for, at de skal hjælpe dem der hjemme i landsbyen med at holde sig i live. Og Ok, er der penge nok på vesterlændingens bankbog, er et nyt hus, bil, osv, heller ikke at foragte.

:mad:  :mad:  :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ret usmart at vælge en barpige. Find istedet enten den berømte pige fra landet eller find gennem datingsider en pige med et andet job, gerne en uddannelse.

Chancerne for at forholdet holder er 10 dobbelt ved at finde en ikke-Pro, men penge/hendes familie kan få pigerne til at ændre adfærd, og "love rears it's ugly face" efter flere år i et forhold.

Så der er ingen garantier, men bør tage en dag af gangen...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså umiddelbart så synes jeg at dit "nye" indlæg igen er:

Jeg har ret - jeg ved jeg har ret - og jeg har altid ret...

Men jeg kan tage fejl (altså mig - naturligvis ikke dig Stump :) )

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...